Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم امام جمعه قم گفت: اگر خلل‌های عمدی و غیرعمدی اعم از کمبودهای تعرفه آرای و مشکلات دستگاه های الکترونیک شورا شهر و...نبود آرا شما مردم به درصد بیشتری می‌رسید به همین علت لازم است که هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان، ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی، گزارشی از تخلفات به سمع و اطلاع مردم برسانند و طبق قانون با متخلفان برخورد قاطع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه نماز جمعه 4 تیر 1400 شهر قم عنوان کرد: روز 28 خرداد 1400 به عنوان روز بزرگ ملت ایران در تاریخ ثبت شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران افزوده شد.
وی افزود: اگر خلل‌های عمدی و غیرعمدی اعم از کمبودهای تعرفه آرای و مشکلات دستگاه های الکترونیک شورا شهر و...نبود آرا شما مردم به درصد بیشتری می‌رسید به همین علت لازم است که هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان، ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی، گزارشی از تخلفات به سمع و اطلاع مردم برسانند و طبق قانون با متخلفان برخورد قاطع کنند.
عضو شورای نگهبان با اشاره به اینکه در انتخابات درس‌های فراوانی وجود دارد که باید موردتوجه و مطالعه قرار گیرد، بیان کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب مردم نوگرایی، بهبود اقتصادی، بهبود اوضاع معیشتی مردم، مبارزه با فساد و مبارزه با مفسدین وجهه عمل خودشان قرار دهد و در جوار حرم حضرت معصومه(س) برای ایشان دعا می کنیم و انتظار داریم که با ایجاد دولت مقتدر و کارآمد برای شکوفایی ایران قوی و دولت مردمی توجه بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: تبدیل ضعف‌ها، نا کارآمدی‌ها و سو تدبیرهای گذشته به فرصت‌های بزرگ و حل مشکلات مردم، غنچه امید بر لب های مردم ایران شکوفا خواهد کرد.
آیت الله سعیدی در خطبه اول بابیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای ابراز محبت به اهل‌بیت (ع) به ‌ویژه حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) بود، عنوان کرد: مردم ولایت‌مدار دوست دارند بدانند که اهل‌بیت چه محبتی را دوست دارند تا محبتی که موردپسند آن‌ها است را مراقبت و ابراز کنند.
وی ادامه داد: رسول اکرم (ص) درباره محبت به امیرالمؤمنین(ع) نقل کرده است که اگر کسی حضرت علی (ع) را با همه وجود، قلب، دست و زبان محبت کند محبت مورد قبول اهل‌بیت(ع) است.
وی افزود: حضرت محمد (ص) می‌فرماید که خدا را برای نعمت‌هایی که به شما داده دوست بدارید و به سبب اینکه خدا را دوست دارید مرا دوست بدارید و اهل‌بیت(ع) مرا به سبب محبت به من دوست بدارید؛ و این امر نشان می‌دهد که این محبت‌ها به‌ هم‌پیوسته است.
وی بابیان اینکه دانستن نتیجه این محبت‌ها در دنیا و آخرت مهم است، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند که خداوند محبت اهل مرا به هرکسی روزی کند خیر دنیا و آخرت به او رسیده است و هرکسی محبت اهل‌بیت (ع) را داشته باشد اهل بهشت است و محبت اهل‌بیت (ع) 20 خصلت دارد که 10 مورد آن برای دنیا و 10 مورد برای آخرت است.
خطیب نماز جمعه قم افزود: زهد، شوق به کار و عمل، پارسایی در دین، رغبت به عبادت، توبه پیش از مرگ، نشاط در سحرخیزی و عبادت شب، چشم برکندن ازآنچه مردم ‌دارند، سخاوت، حفظ و مراقبت نسبت به انجام واجبات و ترک محرما از ویژگی‌های محبت به اهل ‌بیت (ع) در دنیا است.
وی در خصوص نتایج محبت به اهل‌بیت(ع) در آخرت گفت: نامه اعمال او را به دست راست می‌دهند، میزان و ترازویی برای او بر پا نمی‌شود، نامه‌ای بر او در قیامت گشوده نمی‌شود، روسفیدی، از لباس‌های بهشت بر او می‌پوشانند، شفاعت اش برای 100 نفر از خانواده‌اش پذیرفته می‌شود، از تاج‌های بهشت بر سر او می‌گذارند و بی‌حساب وارد بهشت می‌شود.
وی بابیان اینکه محبت رمز کشش، کوشش، جهاد و تلاش برای تقرب به محبوب است و اگر کسی محبت اهل‌بیت (ع) را داشته باشد نباید از آن‌ها نباید نافرمانی کند، ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) علت اینکه برخی محبت اهل‌بیت(ع) را ندارند سه امر می‌داند که اولین آن‌ها منافق بودن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه قم محبت اهل بیت اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: زمانی که از باشگاه پرسپولیس جدا شدم، با توجه به مدارکی که داشتم و وعده‌هایی که باشگاه داده بود، می‌توانستم از باشگاه شکایت کنم و تمام پول قراردادم را تا آخر فصل بگیرم. آن زمان تمام نامه نگاری‌هایی که نیاز بود را با باشگاه انجام دادم و مشکلی از این بابت نداشتم که به تمام پولم تا آخر فصل برسم اما این کار را نکردم و خواستم تا آن زمانی که کار کرده‌ام با باشگاه توافق کنم و پولم را تا آن زمان بگیرم.

بیشتر بخوانید: استقبال چند پرسپولیسی از فسخ قرارداد با تیم !

وی افزود: وقتی با باشگاه تواق کردم تا جدا بشوم، گفتند که پولی نداریم و مطالباتت را قسط بندی کن. من هم چون نمی‌خواستم مشکلی برای باشگاه ایجاد شود، رو این موضوع توافق کردم و قسط‌بندی‌ها انجام شد. باشگاه قسط اول را پرداخت کرد و در ادامه ۴۰ روز است که از موعد پرداخت قسط دوم می‌گذرد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است. موعد قسط بعدی ۱۰ اردیبهشت است که باید پرداخت شود تا مطالبات من تسویه بشود. آن زمان که برای قسط بندی مطالباتم توافق می‌کردیم از باشگاه خواستم به من چک بدهند اما گفتند که به خاطر بسته بودن حساب، امکان صدور چک را ندارند. با این حال پذیرفتم که به باشگاه فشار وارد نشود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی برای پرداخت مطاباتش صبر می‌کند و اینکه آیا از پرسپولیس شکایت خواهد کرد هم گفت: متاسفانه مدیران باشگاه پرسپولیس از همکاری و صبر من سواستفاده کرده‌اند. تا به حال این مشکل را رسانه‌ای نکرده بودم چون مشکلات باشگاه را درک می‌کنم اما با توجه به تعهدات باشگاه نسبت به من، من تعهدات مالی به جاهای دیگر دادم که حالا نتوانسته‌ام آن تعهدات را عملی کنم و به همین خاطر مشکلات زیادی برایم ایجاد شده است. از باشگاه خیلی گله‌مند هستم چون هر طور که توانستم با باشگاه همکاری کردم که مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود اما آنها کاری نمی‌کنند. تا به حال باشگاه را تحت فشار نگذاشتم و مصاحبه‌ای هم نکرده بودم اما مدیران باشگاه از این مسئله سواستفاده می‌کنند. جای تاسف دارد که با من این چنین رفتار می‌کنند. من هم مثل خیلی از مربیان خارجی می‌توانستم شکایت کنم و به تمام پولم برسم اما با نصف پولم با باشگاه توافق کردم که آن را هم پرداخت نمی‌کنند.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع مشکلی بابت صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه پرسپولیس ایجاد خواهد کرد یا خیر، گفت: با برخی از دوستانم در فدراسیون فوتبال صحبت کردم و آنها گفتند که چون تا به حال شکایت نکرده‌ام و رای صادر نشده است، باشگاه تحت فشار در این زمینه نیست. البته باشگاه پرسپولیس هم به فدراسیون نامه زده و گفته است که چون گل‌محمدی رای قطعی ندارد، جز بدهی‌های باشگاه به حساب نمی‌آید و برای مجوز حرفه‌ای مشکلی ایجاد نمی‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بابت پرداخت نشدن مطالباتش از پرسپولیس شکایت می‌کند یا خیر؟ گفت: متاسفانه باشگاه کاری می‌کند که من شکایت کنم. من هم نمی‌خواهم چنین کاری کنم چون دوست دارم مشکلم در آرامش و دوستی حل شود اما ظاهرا هیچ همکاری از سوی باشگاه انجام نمی‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227068 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی لازم بود
  • تقدیر آیت‌الله سعیدی از دلاور مردان سپاه
  • تقدیر آیت‌الله سعیدی از دلاورمردان سپاه
  • انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس
  • انتقاد تند گل محمدی از مدیران پرسپولیس: من هم باید شکایت می‌کردم؟
  • انتقاد تند گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس: من هم باید شکایت می‌کردم؟
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود