Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:16:50 GMT

ترکیب ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۱۵۰۵

ترکیب ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم مشخص شد

سید مجتبی حسینی ۱۱ بازیکن اصلی ذوب‌آهن در دیدار با آلومینیوم را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر، تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹:۴۰ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، علی خدادادی، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، سینا اسدبیگی، دانیال مومنی، مجتبی حق‌دوست، میلاد جهانی، امیرمحمد پناهی و پیمان رنجبری بازیکنانی هستند که با نظر سید مجتبی حسینی در ترکیب ذوب‌آهن برابر آلومینیوم اراک حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید عبدالله حسینی، مدافع میانی ذوب‌آهن که در دیدار رفت مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی شد، در ترکیب ابتدایی حضور دارد ولی دارکو بییدوف، دیگر گلزن این تیم روی نیمکت است.

 

وحید محمدزاده، محمد سلطانی‌مهر و ایوان مارکوویچ، دیگر نفرات شاخص نیمکت‌نشین ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم هستند.

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در سال‌های حضور در لیگ برتر چند مرحله پوست‌اندازی کرده و حالا به آرامی به سراغ استعدادهای پایه و بومی خودش می‌رود که در دیدار مقابل تراکتور این موضوع کاملا مشاهده شد.

بعد از حضور ساکت الهامی با وجود خطر سقوط و بازی‌های حساس، این سرمربی به جوان‌ها اعتماد کرده و آنها هم به خوبی پاسخ او را داده‌اند و حتی توانستند به ترکیب تیم برسند.

امیر سام‌دلیری حالا بخشی از ترکیب اصلی الهامی شده و حتی ممکن است مرصاد سیفی هم با رهایی از مصدومیت، در دیدارهای آینده شبیه به مسابقه مقابل تراکتور در ترکیب قرار بگیرد و فرصت خودنمایی به دست بیاورد.

اما اتفاق مهم برای نساجی‌چی‌ها در دیدار مقابل تراکتور که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند، حضور جالب توجه برخی اسامی روی نیمکت بود؛ جایی که غیر از علیرضا رضاییِ مصدوم و اسماعیل بابایی، بقیه نفرات مثل مهرداد عبدی از مازندران و ۵ بازیکن از پایه‌های باشگاه نساجی بودند. حسین خطیر، مرصاد سیفی، امیرحسین مهجوری، حسن امدادی و احد جمشیدی بازیکنان جوان روی نیمکت شمالی‌ها بودند که فرصت بازی هم برای سه نفر از آنها در همین مسابقه فراهم شد.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)