Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر پسندیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت قوه قضائیه 14 دندانپزشک جهادگر با حضور در زندان مرکزی سنندج به 102 زندانی دارای مشکل دندان خدمات ارائه کردند.

رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: این کار پزشکان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه ارائه رایگان خدمات آنان در زندان سنندج و در راستای گرامیداشت هفته قوه قضائیه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری شایسته مجموعه پزشکان و دانپزشکان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار داشت: اقدام مهم و ارزشمند حضور و مشارکت گروه‌های جهادی در زندان‌ها، از تدابیر مدیریت سازمان زندان‌ها و تحولات ایجاد شده است که موجب کاهش هزینه‌های قابل‌توجهی تحمیل بر زندان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کاهش آسیب و تخلیه روانی مددجویان و رفع دغدغه‌های مالی آنها برای درمان و همچنین جلوگیری از اعزام‌های متعدد در شرایط همه‌گیری کرونا که موجب می‌شد تا قرنطینه‌های بهداشتی با ازدحام روبرو شده و جامعه زندان را دچار مخاطره کند از مهم‌ترین دستاوردهای این اقدام شایسته در مدیریت سازمان زندان‌ها است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: زندان سنندج دندانپزشکی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا

ایسنا/فارس سازمان مدیریت پسماند و سایر مجموعه‌های خدمات شهری شهردای، شیرازِ پس از باران را پاکیزه و بدون گل و لای به شهروندان و مسافران تحویل دادند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز امزوز، ۷ فروردین در نشست مسئولان این سازمان با اشاره به حجم سنگین بارش‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه، از تلاش شبانه‌روزی مجموعه‌های خدمات شهری شهرداری برای پاکسازی شهر خبر داد و گفت: فعالیت بدون وقفه سازمان‌های مدیریت پسماند، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و سایر مجموعه‌های خدمات شهری در مناطق یازده‌گانه سبب شد شهروندان شیرازی و مسافران نوروزی صبح سه‌شنبه شیراز باران خورده را پاکیزه و دل‌انگیز ببینند.

روح‌الله خوشبخت ضمن ابراز خرسندی از اینکه اقدامات نیروهای شهردای شیراز، روزهای بارانی بدون خسارتی برای شهروندان و مسافران نوروزی رقم زده است، از سرعت عملکرد نیروهای این مجموعه برای پاکسازی شهر از گل و لای و آلودگی‌های پس از بارش باران خبر داد.

وی با بیان اینکه پاکسازی‌ها همچنان ادامه دارد، یادآور شد: آماده‌باش شبانه‌روزی همه مجموعه‌های خدمات شهری شهرداری شیراز، حضور و نظارت مستمر شهردار کلانشهر شیراز و اعضا شورای شهر در سطح سبب شد شیراز روزهای بارانی را بی‌خطر پشت سر بگذارد.

خوشبخت افزود: زیبایی شیراز پس از بارندگی‌های شدید ۴۸ ساعت گذشته، نتیجه تلاش نیروهای خدمات شهری شهرداری شیراز است تا شهروندان و مسافران نوروزی از این زیبایی بهاری لذت ببرند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز در این نشست بیان کرد: بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی از جمله کارگران زحمتکش، ناظران و سرکارگران سازمان مدیریت پسماند در کنار سایر نیروهای خدمات شهری با بهره گرفتن از امکانات و تجهیزاتی همچون ۱۱ دستگاه تانکر مکانیزه شست‌وشو، ۵ دستگاه واترجت و ۴ دستگاه بابکت سراسر شهر شیراز را از اثرات بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته در کمترین زمان پاک کرده اند.

صمد پناهیان همچنین به حضور مدوام پاکبانان در نقاط مختلف شهر در حین بارندگی اشاره کرد و گفت: پاکسازی کانال‌ها، جدول‌ها و جلوگیری از گرفتگی آن‌ها بخش عمده‌ای از آبگرفتگی‌ معابر را کنترل کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تحقق شعار سال موجب استقلال کامل در حوزه اقتصادی می شود
  • به‌روزرسانی اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز