Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- بر اساس شیوه نامه اعطای کارت رفاهی اعتباری به صاحبان سهام عدالت و یارانه بگیران، سقف فردی اعتبار قابل اعطا به مشتری در این طرح حداکثر مبلغ ۷ میلیون تومان است.

شرکت بورس تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بانک مرکزی شیوه نامه اعطای کارت رفاهی و تامین مالی زنجیره تولید را به بانک‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این شیوه نامه همه اشخاص حقیقی از جمله دارندگان سهام عدالت که تاکنون هیچ میزانی از سهام خود را نفروخته‌اند و همچنین کلیه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه‌های نقدی یا معیشتی را دریافت می‌کنند، امکان استفاده از این کارت‌ها را دارند.

این گزارش می‌افزاید: سقف فردی اعتبار قابل اعطا به مشتری در این طرح حداکثر مبلغ 7 میلیون تومان است.

 

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه شناسایی صاحبان استعدادهای برتر در مسیر نخبگی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان در راستای گسترش دایره نخبگی بر مبنای سند راهبردی کشور در امور نخبگان و با هدف توانمندسازی، مهارت‌افزایی و ایجاد زمینه‌های رشد و شکوفایی حداکثری استعدادهای فردی و گروهی صاحبان استعدادهای برتر در حوزه های ادبی، هنری و مهارتی، از این افراد پشتیبانی می‌کند.

وی ادامه داد: بر این اساس، مبتنی بر رویکرد شناسایی فعال، اطلاعات حائزان شرایط از مراکز مرتبط استعلام و بدون نیاز به ثبت درخواست ذی‌نفعان، برای هر یک در سامانۀ اطلاعاتی بنیاد ملی پرونده تشکیل می‌شود؛ سپس از حائزان شرایط برای ورود به مسیر نخبگی در بنیاد ملی دعوت به عمل می‌آید.

محمدقلی با بیان اینکه برگزیدگان رویدادهای سطح ۱ در هر کدام از حوزه های ذکر شده و همچنین توصیه‌شدگان از سوی نهادهای معتبر، از جمله حائزان شرایط ورود به مسیر نخبگی بنیاد ملی هستند، گفت: در این طرح، هر یک از برگزیدگان پس از انتخاب استاد راهبر، «برنامۀ توانمندساز» خود در مسیر نخبگی را با همکاری وی تدوین و اجرایی می‌سازند.

معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: «برنامۀ توانمندساز» شامل مجموعه فعالیت‌هایی است که در سه بخش «تخصصی- تحصیلی»، «توسعه مهارت‌های فردی» و «فرهنگی و اجتماعی» متناسب با سن برگزیده و در چارچوب شیوه‌نامه، با همکاری استاد راهبر و برگزیده برای یک‌سال تدوین و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان، به منظور انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز در مسیر نخبگی از سوی برگزیده، امکان بهره‌مندی از اعتبار و تسهیلاتی را فراهم می‌کند نیز گفت: اعتبار مالی انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز، لحاظ امتیاز برای بهره‌مندی از تسهیلات ویژۀ بنیاد ملی شامل کمک‌هزینۀ حضور در مجامع تخصصی خارج از کشور، تسهیلات خدمت نظام‌وظیفه، جذب در دستگاههای اجرایی و همچنین خدمات تسهیلگر مانند ارائة کمک‌هزینه به منظور تولید اثر و خرید تجهیزات، بخشی از تسهیلاتی است که بنیاد به برگزیدگان این حوزه ها ارائه می‌کند.

محمدقلی در پایان گفت: همچنین بنیاد در نظر دارد از رویدادهای سطح ۲ حوزه های تخصصی ذکر شده حمایت کند. سطح اعتباربخشی به این رویدادها، با توجه به میزان پشتیبانی از برگزیدگان پس از کسب جوایز، مشخص می‌شود.

شایان ذکر است، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فایل «شیوه‌نامۀ شناسایی، رشد و تعالی صاحبان استعدادهای برتر ادبی، هنری و مهارتی در مسیر نخبگی » می توانند اینجا کلیک کنند.

کد خبر 6078000 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • معنای رنگ‌های استعلام چک صیادی را بدانید
  • کمک به اشتغال زنان با صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری
  • شیوه‌نامه شناسایی صاحبان استعدادهای برتر در مسیر نخبگی ابلاغ شد
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟