Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح از دستگاه‌های مسئول خواست با بررسی دقیق حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافری در دهستان دهشیر شهرستان تفت استان یزد نسبت و شناسایی علت حادثه، با مقصران احتمالی برخورد شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پیام سردار سرلشکر محمد باقری آمده است:حادثه واژگونی اتوبوس حامل سرباز معلمان در دهستان دهشیر از توابع شهرستان تفت، که به جان باختن پنج تن از بهترین جوانان عزیز کشور و زخمی شدن 28 نفر از آنها منجر شد، باعث تاسف و تاثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه غم انگیز به خانواده های داغدار آنها،از خداوند متعال برای درگذشتگان مغفرت و برای مجروحان حادثه سلامت و صحت آرزو می کنم.
لازم است نیروی انتظامی و دیگر دستگاههای مسئول ضمن بررسی سریع و دقیق حادثه، نسبت به شناسایی علل وقوع این حادثه ی تلخ و در صورت اثبات قصور یا تقصیر احتمالی با مسببان وفق قانون برخورد جدی بعمل آورده و به اینجانب گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نیرو های مسلح سربازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در موته ساعت ۵:۱۹ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: دو کد هلال‌احمر نیز به منظور امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر شامل هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ ساله و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های امام حسین و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

عابدی ادامه داد: یک مرد ۳۵ نیز بر اثر این حادثه مصدوم شد و مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد.

کد خبر 747408

دیگر خبرها

  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • خبر خوش برای سربازان
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید