Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، پلیس آلمان اعلام کرد که روز جمعه چندین نفر در جریان حمله با چاقو در شهر جنوبی ورتسبورگ کشته و زخمی شدند.

پلیس همچنین اعلان داشت که فرد مهاجم پس از تیراندازی یک افسر پلیس به سمت وی دستگیر شد.

درحالی که خبرگزاری آسوشیتدپرس تعداد کشته و زخمی‌های این حادثه را نامعلوم اعلام می‌کند، خبرگزاری رویترز از کشته شدن ۳ تن خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس از دادن جزئیات بیشتر در مورد این حمله اجتناب کرد و از کاربران فضای مجازی خواست تا از گمانه زنی در مورد حواشی خودداری کنند.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی از صحنه حملات فرد مهاجم منتشر شده، به نظر ضارب یک مرد جوان سیاهپوست است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آلمان حمله چاقو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، ۱۰ آوریل امسال، پلیس اسپانیا در جریان پیدا شدن جسدی در یک پارکینگ مخصوص کامیون‌ها در منطقه ژابیا در جنوب شرقی این کشور قرار گرفت.

ماموران با حضور در محل، تحقیقات خود را آغاز کردند و معلوم شد که جسد متعلق به زنی است که بر اثر اصابت ۳۰ ضربه چاقو به قتل رسیده است.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که مقتول آدری فانگ ۴۳ ساله است. او یک معمار معروف سنگاپوری بود که برای گذراندن تعطیلات به اسپانیا سفر کرده و در یک هتل در ۱۵۰ کیلومتری محل جنایت اقامت داشت.

در بررسی دوربین‌های مدار بسته هتل مشخص شد، که آدری ساعت ۸:۴۵ دقیقه به وقت محلی، از هتل خارج و سوار یک خودرو شده است.

پلیس اسپانیا دست به تحقیقات گسترده‌ای برای یافتن قاتل زد و مشخص شد که مقتول با فردی به نام میچل اونگ که او نیز تبعه سنگاپور بود قرار ملاقات داشته است. با استفاده از این اطلاعات پلیس بلافاصله برای پیدا کردن مخفیگاه میچل دست به کار شد و او را در هتلی دیگر در ۸۰ کیلومتری هتل محل اقامت قربانی دستگیر کرد.

میچل در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد: به پوشیدن لباس‌های گران قیمت و زندگی لاکچری بسیار علاقه دارم. به همین دلیل با کرایه ماشین‌های گرانقیمت و اقامت در هتل‌های لوکس با زنان پولدار ارتباط برقرار می‌کردم و در فرصت مناسب لوازم گرانقیمت آنها را به سرقت می‌برم.

وی درباره جنایت نیز گفت: پس از آشنایی با مقتول نیز فقط نقشه سرقت داشتم اما او متوجه نیت من شد و من مجبور شدم که او را از سر راه بردارم.

به گفته پلیس قاتل در مورسیا در جنوب شرقی اسپانیا بازداشت است و به زودی محاکمه خواهد شد.

کد خبر 846152 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم حوادث جهان سنگاپور قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • قتل هولناک آقای مدیرعامل با ۳۷ ضربه چاقو
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک