Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در جوامع امروزی خودرو به یک نیاز اساسی برای خانواده‌ها تبدیل شده است و بیشتر افراد در تلاش‌اند که بتوانند یک خودرو در خور و شأن خود را تهیه کنند. در چند سال اخیر  افزایش نرخ دلار و نوسانات شدید ارزی، کاهش ارزش پول ملی ایران و البته وجود تحریم‌های همه جانبه باعث کاهش تعداد خودروهای خارجی در کشور و افزایش شدید قیمت خودروهای داخلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی تحریم واردات قطعات ماشین‌های خارجی بر روی قیمت این خودروها نیز اثر سوئی گذاشت. در این بین به دلیل نوسانات قیمت بسیاری از شرکت‌ها شرایط فروش اقساطی خودرو را برداشتند و مردم بیشتر در فشار ماندند. با این وجود با شرایط فعلی حاکم بر جامعه هنوز هم شرکت‌هایی هستند که شرایط فروش اقساطی خودرو را دارند و هدف سود و رضایت مشتری را در سر می‌پرورانند و برای رسیدن به این هدف خدمات مثبتی ارائه می‌دهند.

شرکت‌هایی که خودروهای خود را به صورت اقساطی ارائه می‌دهند سیاست‌های خاص خود را برای فروش اقساطی خودرو دارند و این سیاست‌ها بین شرکت‌های مختلف یکسان نیست. برخی از شرکت‌ها شرایط از پیش تعیین شده غیرقابل انعطافی دارند و بیشتر مشتریان آن‌ها حتی با وجود شرایط خرید قسطی خودرو هم توان خرید آن را پیدا نمی‌کنند. بنابراین شرکتی برای خرید خودرو ایده آل است که شرایط انعطاف‌پذیری داشته باشد و با توجه به توان مالی و درآمد ماهانه مشتری هزینه خودرو را قسط بندی کند. از بین تمام شرکت‌های واجد شرایط، شرکت آرشا خودرو بهترین شرایط را برای خرید اقساطی خودرو برای مشتریان خود فراهم کرده است و مشتریان و طرفدارن بسیاری را جذب کرده است. این شرکت انواع خودروهای ایرانی و خارجی را به صورت قسطی به فروش می‌رساند. در ادامه چند محصول این شرکت که به صورت قسطی عرضه می‌شوند را معرفی می‌کنیم‌.

فروش اقساطی دنا پلاس : دنا پلاس از محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو است و خودرویی بسیار شیک با ظاهر زیبا و مشخصات فنی مناسب است. این خودرو که چند سالی است وارد رقابت با خودروهای ایرانی شده طرفداران بسیاری دارد اما بیشتر طرفداران آن به دلیل عدم توان مالی برای خرید آن حتی در رویای خود نیز به دنبال این خودرو نیستند‌. در صورتی که آرشا خودرو با طرح فروش اقساطی خودرو شرایطی را فراهم کرده که می‌توانند بدون ماندن در فشار مالی این خودروی لاکچری را برای خود داشته باشند و متناسب با شرایط مالی اقساط آن را پرداخت کنند. فروش اقساطی هایما S7 : هایما اس 7 یک خودرو اس یو وی است که توسط هایما اتومبیل زیر مجموعه گروه فاو تولید شده و پیشتاز خودروهای موجود در جاده‌های کشور است. این خودرو طرح نسبتاً جدید و مدرنی دارد و از فن آوری مزدا و بوش بهره گرفته است. این ماشین شاسی بلند با ظاهر زیبا امکانات بسیار ایده آلی از قبیل: اتاق جادار، کامپیوتر سفری، آنتن مخفی، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی تاشو، کمر پرکن صندلی راننده، سیستم صوتی مانیتوردار لمسی، سان روف، تجهیزات ایمنی قدرتمند و هوشمند و غیره را دارا است. بسیاری از افراد آرزوی داشتن این خودروی لاکچری شاسی بلند را دارند اما شرایط خرید آن را به صورت نقدی ندارند. بنابراین می‌توانند شانس داشتن آن را با پذیرفتن شرایط فروش اقساطی خودرو در شرکت‌های مربوطه امتحان کنند.

فروش اقساطی کوییک : خودرو کوییک از محصولات جدید خودروسازی سایپا است که چند سالی است وارد بازار شده و طرفدار زیادی پیدا کرده است. این خودرو با ظاهر نقلی زیبا و آپشن‌های بسیاری که دارد به خودروی محبوب ایرانی‌ها تبدیل شده است. بسیاری از افراد واجد شرایط این خودرو را به صورت پرداخت نقدی خریداری می‌کنند. شرکت آرشا خودرو برای این دسته از مشتریان خود تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرد و تحویل فوری دارد و همچنین برای آن دسته از عزیزانی که توانایی خرید نقدی کوییک را ندارند فروش اقساطی خودرو کوییک در نظر گرفته است. فروش اقساطی پژو 206 : پژو 206 محبوب‌ترین خودروی ایرانی و محصول شرکت ایران خودرو می‌باشد. این خودرو به قدری در بین مردم محبوبیت دارد که به جز شرکت ایران خودرو که تولیدکننده و البته عرضه کننده آن است، سایر شرکت‌های عرضه کننده از قبیل آرشا خودرو نیز پژو 206 را در محصولات فروش خود دارند. در سال‌های اخیر به دلیل افزایش سرسام آور قیمت خودروهای داخلی، خودرو 206 در رده خودروهای لاکچری قرار گرفته است. با این تفاسیر امکان خرید آن به صورت نقدی برای همه طرفداران آن فراهم نیست. از این رو آرشا نیوز با فروش اقساطی خودرو 206 دوست‌داران این خودرو را صاحب آن می‌کند.

حسن فروش اقساطی خودرو برای مشتری در چیست؟

همان‌طور که گفتیم بسیاری از افراد به هر دلیلی در زندگی روزمره به یک خودرو شخصی نیاز دارند اما بضاعت خرید آن را ندارند. در شرایط کنونی جامعه که فشار تحریم‌ها و افزایش قیمت دلار مردم ایران را در تنگنا قرار داده است، پس انداز کردن برای خرید خودرو امر بیهوده‌ای است، چون ارزش پول ملی کاهش یافته و قیمت‌ها افزایش می‌یابند. اگر مردم بخواهند با مبلغی که در اختیار دارند خودرو تهیه کنند، مجبور می‌شوند یک ماشین مدل پایین که دائم نیاز به تعمیر دارد، تهیه کنند. این مسئله در دراز مدت به ضرر صاحب ماشین خواهد بود. از این رو فروش اقساطی خودرو و خرید آن با شرایط قسطی کاملاً به نفع مشتری خواهد بود.

چرا آرشا خودرو برای خرید قسطی خودرو انتخاب کنیم؟

بسیاری از شرکت‌ها و نمایندگی‌های فروش خودرو برای دست یابی به منافع خود شرایط بسیار سختی  را برای فروش اقساطی خودرو در نظر می‌گیرند. مسلماً مردم مخصوصا اقشار کم درآمد از پس پرداخت اقساط ماشین بر نخواهند آمد و از خرید خودرو قسطی نیز بیم دارند. در نتیجه این شرکت‌ها مشتری خود را از دست می‌دهند. اگر می‌خواهید خودرویی را با شرایط خاص خریداری کنید به دنبال شرکتی باشید که بازخوردهای مثبتی در بین مردم دارد. آرشا خودرو دقیقاً شرکتی است که بازخورد مثبت و مشتری زیادی دارد. این شرکت با در نظر گرفتن شرایط پرداخت اقساط توسط مشتری و مبلغ ابتدایی که در اختیار دارد، خودرویی مناسب و در شان مشتری به وی ارائه می‌دهد.

اگر می‌خواهید از شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو شرکت آرشا خودرو بهرمند شده و در کمترین زمان ممکن صاحب اتومبیل شوید، بر روی لینک http://www.arshakhodro.com کلیک کرده و وارد سایت آن شوید.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فروش اقساطی خودرو آرشا خودرو شرایط فروش اقساطی خودرو آرشا خودرو برای خرید خرید آن شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کلاه کاسکت راپیدو

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کلاه کاسکت راپیدو، یکی از لوازم جانبی موتورسیکلت می‌باشد که توسط برند فاستوس چین تولید می‌شود. کلاه ایمنی راپیدو، با کیفیت فوق‌العاده خود، در بازار قطعات جانبی موتورسیکلت محبوبیت زیادی دارد. این کلاه ایمنی با توجه به طرح‌های مختلفی که دارد برای همه افرادی که دوچرخه و موتور سیکلت دارند و به حفظ سلامت خود اهمیت می‌دهند مناسب است.

برند کلاه کاسکت راپیدو متعلق به کدام کشور است؟

گفتیم که انواع مختلف کلاه راپیدو توسط کشور چین تولید می‌شود. کلاه کاسکت‌های تولید شده این برند جهانی از بهترین کیفیت ساخته شده و از هر نظر استاندارد هستند. با استفاده از کلاه کاسکت‌های برند راپیدو، امنیت جان شما در هنگام استفاده از موتورسیکلت و دوچرخه‌سواری تامین می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب مدل مناسب بودجه و نوع استفاده خود، بهترین استفاده را از کلاه کاسکت داشته باشید.

ویژگی‌های کلاه کاسکت راپیدو

در ابتدا بهتر است کمی درباره ویژگی‌های برجسته کلاه کاسکت راپیدو بیشتر بدانیم:

پد ضدحساسیت

طلق ضد خش

پد گردن قابل شستشو

پد گردن جداشونده

محافظ بیرونی ضخیم و مقاوم

امکان نصب میکروفون بلوتوثی

امکان نصب طلق رنگی

طرح‌های مختلف

مشخصات فنی کلاه راپیدو

کلاه راپیدو، با مشخصات برجسته خود توانسته است یکی از بهترین برندهای کلاه کاسکت در بین کاربران باشد. در ادامه مطلب، ویژگی‌های مهم کلاه کاسکت را بررسی می‌کنیم:

وزن آن حدود 1670 کیلوگرم است

جنس آن ABS است که مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر ضربه دارد

یک دریچه ورود هوا برای تهویه بهتر در آن قرار دارد.

طلق آن ضد خش و متحرک است

با توجه به سایز سر کاربر، اندازه آن قابل تنظیم است

پد متحرک آن قابل شستشو است

یک کاور پارچه‌ای دارد که حمل و نقل آن را آسان می‌کند

امکان پخش موسیقی و مکالمه

مقاومت کلاه ایمنی راپیدو

کلاه کاسکت راپیدو، علاوه بر طراحی زیبای خود در برابر ضربات احتمالی نیز مقاوم هستند. جنس اولیه کلاه‌های راپیدو از فیبر کربن، فیبر گلاس و پلی کربنات است و تحمل ضربات تا 2/5 تن را دارد، بنابراین در هنگام تصادف و ضربات احتمالی به راحتی می‌تواند از سر موتورسواران محافظت کند.

ویژگی بهترین کلاه کاسکت راپیدو

ممکن است شما هم از آن دسته از افرادی باشید که تصور می‌کنند با استفاده از کلاه کاسکت در حین موتورسواری، لذت موتورسواری کم شده و دید شما را کم می‌کند، اما واقعیت این است که با استفاده از یک کلاه کاسکت ایمن و سبک امنیت شما تامین می‌شود.

علاوه بر آن می‌توانید از مزایای استفاده از کلاه کاسکت مانند محافظت در برابر سرما، ورود گرد و خاک به چشم استفاده کنید. در صورت بروز تصادف نداشتن کلاه کاسکت باعث جریمه موتورسوار می‌شود، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از بهترین کلاه کاسکت راپیدو از مزایای آن استفاده کنید.

مدل‌های مختلف کلاه کاسکت راپیدو

کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه، بودجه و نوع کاربری خود از بین مدل‌های مختلف کلاه کاسکتRapido ، کلاه مناسب خود را انتخاب کنید. هر کدام از مدل‌های کلاه کاسکت که معرفی می‌کنیم برای موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شود یا برای موتورسوارهای حرفه‌ای قابل‌استفاده هستند. در ادامه چند مورد از مدل‌های مختلف راپیدو را بررسی می‌کنیم:

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو -WB950

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو -bwr950

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو -BYW950

کلاه کاسکت وسپایی راپیدو magenta

کلاه کاسکت وسپایی راپیدو myellow

کلاه کاسکت کراسی راپیدو | WBR 632

کلاه کاسکت کراسی راپیدو | SPYDE X-12

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو STREET WB 950

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو

قبل از خرید کلاه کاسکت موردنظر خود، لازم است همه ویژگی‌های آن را بررسی کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بعضی از کلاه کاسکت‌های راپیدو دارند قسمت فک متحرک در آن است. کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو برای افرادی که از موتورهای خیلی بزرگ و سنگین استفاده می‌کنند مناسب است و از قسمت فک موتورسوار در اثر ضربات و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. مدل کلاه کاسکت بدون فک، برای موتورهای سبک و دوچرخه سواری مناسب است.

قیمت کلاه کاسکت Rapido

قیمت کلاه کاسکت راپیدو با توجه به نوع مدل آن متفاوت است، جنس مواد استفاده شده و امکانات کلاه از دیگر عوامل موثر در قیمت کلاه هستند. کلاه کاسکت حرفه‌ای راپیدو قیمت بال‌تری نسبت به کلاه راپیدو دارد.

خرید اینترنتی کلاه کاسکت برند راپیدو

رشد چشمگیر خرید اینترنتی در سال‌های اخیر بر کسی پوشیده نیست، شما می‌توانید با خرید کلاه کاسکت راپیدو به صورت آنلاین از مزایای خرید اینترنتی راپیدو مانند صرفه‌جویی در زمان و انتخاب از بین مدل‌های متنوع، بهترین انتخاب کلاه کاسکت را داشته باشید.

نکته مثبت دیگری که درباره کلاه کاسکت راپیدو این است که قابلیت تعمیر دارد و در مدل‌های فک ثابت، فک متحرک و بدون فک عرضه می‌شود و موتورسواران می‌توانند مدل دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنند.

سخن پایانی

خرید کلاه کاسکت که از مهم‌ترین لوازم جانبی موتورسواری است اهمیت زیادی دارد، در هنگام خرید باید به استاندارد بودن کلاه کاسکت، سبک بودن، طرح و جنس آن توجه کرد و با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کرد. کلاه کاسکت راپیدو با طرح‌های متنوع، کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسب همه ویژگی‌های یک کلاه کاسکت استاندارد را دارد.

برای خرید کلاه کاسکت‌های راپیدو می‌توانید به فروشگاه‌های معتبری مانند استار‌سیکلت که برچسب اطمینان دارند مراجعه کنید، همچنین خرید آنلاین نیز از این فروشگاه ممکن است. در صورت داشتن هر نقص فنی کالا می‌توانید تا 48 بعد کالا را مرجوع کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات پس از فروش و گارانتی می‌توانید با کارشناسان استارسیکلت تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها اقساطی فروش رفتند
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • فروش ویژه 3 نهال گردو چندلر، فرنور و پکان 12 تنی با مجوز جهاد کشاورزی از کرج
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی