Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی دنیا گفت: مستکبران به وسیله رسانه ها در افکار مردم جا می اندازند که فلان کشور تروریست است. رسانه های ما باید آنچه که حق است و اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام الهی است و هیچ زمان دنبال اعمال تروریستی و ساخت بمب اتم نیست را جا بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"حسین انجم شعاع" صبح امروز پنجم تیرماه در نشست خبری با اشاره به اینکه از 6 تا 12 تیرماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر امریکایی نامگذاری شده، اظهار کرد: دلیل نامگذاری اتفاقاتی است که در این یک هفته افتاده و از جمله ششم تیرماه سال 60 ترور نافرجام مقام معظم رهبری صورت گرفت، هفتم تیر حادثه تروریستی حزب جمهوری اسلامی رخ داد و 72 تن از بهترین افراد انقلاب را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه آیت الله بهشتی از استوانه های نظام و از نظریه پردازان انقلاب اسلامی بود که در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند، افزود: در این بازه زمانی شهادت آیت الله صدوقی اتفاق افتاد و همچنین حمله شیمیایی صدام به سردشت که در این عملیات تعداد زیادی از مردم بی گناه این شهر به خاک و خون کشیده شدند.

انجم شعاع تصریح کرد: در حمله ناو امریکایی در 12 تیرماه 67 در خلیج فارس به هواپیمای مسافربری ایران نیز 300 نفر از مردم مظلوم، زن و کودک کشته شدند.

وی بیان کرد: امریکا که خود را بزرگ ترین مدافع حقوق بشر می داند و اینگونه معرفی می کند و در حالی است که جنایات و ترورهای بسیاری به ویژه در ایران مرتکب شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه گفت: در شرایط امروز در قالب بشردوستانه اعمال جنایت کارانه را انجام می دهند زیرا افکار بشری رشد کرده و ار مستکبران بخواهند با وضعیت قبل به کشورهای مختلف حمله کنند، در دنیا محکوم می شوند لذا برای حمله به یک حکومت ابتدا برچسب را ضدحقوق بشری و تروریستی به آن می زنند و بعد در دنیا جا می اندازند و کارشان را انجام می دهند و قالب جرم و جنایت را عوض کرده اند.

وی افزود: امریکا در 43 سال اخیر دشمنی های زیادی با ایران داشته و جنایات و ترورهای بسیاری علیه مردم و کشور ما انجام داده اند که این جنایات یا مستقیما انجام شده و یا به نیابت مانند جنگ تحمیلی بر مردم ما تحمیل شده و اخیر نیز ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی در عراق را مرتکب شدند که خود امریکا مسئولیتش را به عهده گرفت.

انجم شعاع تصریح کرد: خود امریکای ها داعش را به وجود آوردند که بعد از سوریه و عراق به سراغ ایران بیاید و وقتی قهرمانی مانند حاج قاسم سلیمانی در مقابل آنها می ایستد و همه منطقه را در مقابل داعش بسیج می کند، ترورش می کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی دنیا گفت: مستکبران به وسیله رسانه ها در افکار مردم جا می اندازند که فلان کشور تروریست است. رسانه های ما باید آنچه که حق است و اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام الهی است و هیچ زمان دنبال اعمال تروریستی و ساخت بمب اتم نیست را جا بیندازند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: مستکبران جنایاتشان را در قالب واژه های خوب جا می اندازند و ما باید کارهای خوب نظام را با قلم و هنر تبلیغ کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته حقوق بشر امریکایی در استان کرمان اظهار کرد: برای پای کار آوردن تشکل ها، اصناف و مردم در برنامه های این هفته تلاش کرده و جلساتی داشتیم و برنامه های مختلفی از جمله تبلیغات و فضاسازی محیطی، استفاده از فضای مجازی و رسانه ای، تولیدات هنری و ... برگزار می شود.

انجم شعاع تصریح کرد: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه (ویژه برنامه یاد یاران) فردا ششم تیرماه ساعت 18 و 30 دقیقه در گلزار شهدای کرمان با سخنرانی رییس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی کل قوا برگزار می شود.

وی بیان کرد: برگزاری نشست های مختلف در دستگاه های اجرایی، ویژه برنامه هیت های مذهبی در تکیه خواجه خضر 6 تیرماه، ویژه برنامه اداره کل اوقاف 6 تیرماه در تکیه عباسعلی، برگزاری نشست ویژه در امامزاده محمد کرمان روز 10 تیرماه برگزاری دو ویژه برنامه توسط قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش در استان از دیگر برنامه های هفته حقوق بشر امریکایی در استان کرمان است.

انجم شعاع با اشاره به وضعیت کرونایی استان گفت: برنامه ها در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد ضمن اینکه در برگزاری مراسم با هماهنگی ستاد کرونا کار را دنبال می کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی هفته حقوق بشر آمریکایی رسانه ترور جمهوری اسلامی جا می اندازند ویژه برنامه استان کرمان رسانه ها برنامه ها انجم شعاع حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان از راه‌اندازی چند فرستنده رادیویی در ایستگاه شهید شهسواری جنوب استان خبر داد و گفت: پوشش‌دهی موج FM در استان ارتقا یافته است. - اخبار استانها -

احمد علیرمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک هشتاد و چهارمین سالروز تاسیس رادیو در ایران، اظهار داشت: رادیو یک رسانه گرم و در دسترس است که این ویژگی‌ها رادیو را از دیگر رسانه‌های جمعی متمایز کرده است؛ رادیو در حقیقت طی این سال‌ها، رفیق و همدم روزهای تلخ و شیرین مردم زیادی بوده است.

وی با اشاره به اینکه رادیو از دیرباز مونس مردم بوده است، ادامه داد: سابقه رادیو از تلویزیون بیشتر است و از شگفتی‌های این رسانه این است که با روی کار آمدن دیگر رسانه‌های دیداری از جمله تلویزیون از اهمیت و محبوبیت رادیو در بین مردم کاسته نشده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با بیان اینکه در دوران هشت ساله دفاع مقدس این رادیو بود که با پخش نواهای مختلف فضای جبهه و جنگ را برای مردم ترسیم می‌کرد و نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی به مردم در آن زمان داشت، خاطرنشان کرد: در بحران‌های مختلف و حتی در همین سیل اخیر استان کرمان شاهد اطلاع‌رسانی به موقع رادیو به مردم بودیم.

وی با اشاره به پوشش خوب و مطلوب سیگنال‌های رادیویی در سراسر استان کرمان، بیان کرد: جاهای اندکی در استان کرمان وجود دارد که پوشش رادیو را نداشته باشیم و پوشش سیگنال‌های رادیویی در استان کرمان بیش از 99 درصد است.

علیرمضانی با بیان اینکه گلایه از عدم دریافت سیگنال‌های رادیویی در استان کرمان خیلی کم است، ادامه داد: با تلاش همکاران ما حتی اگر اشکال فنی هم در فرستاده‌ای ایجاد شود، بلافاصله برای برطرف کردن آن اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز سطح انتظارات مردم بالا رفته و بیشتر مخاطبین ما انتظار دارند که رادیو را از موج FM دریافت کنند، گفت: پوشش FM در جنوب استان کرمان با مشکلاتی مواجه بود که با راه‌اندازی چند فرستنده در ایستگاه شهید شهسواری در حال حاضر پوشش FM در این منطقه خیلی بهتر شده است.

وی با بیان اینکه پوشش‌دهی موج  FM در استان کرمان ارتقا یافته البته ممکن است همچنان گلایه‌مندی‌هایی وجود داشته باشد، افزود: مردم عزیز استان کرمان بدانند که در حد بضاعت تمام توان خود را برای کسب رضایتمندی آنها گذاشتیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با اشاره به اینکه در سطح برخی از جاده‌های استان کرمان مشکلاتی در دریافت موج FM وجود دارد، بیان کرد: پیگیری کردیم تا مشکل FM جاده‌ای ما در سطح استان نیز حل شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت