Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@21:51:12 GMT

طرح نمایندگان برای تشکیل کمیسیون محرومیت‌زدایی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۷۸۵۳

طرح نمایندگان برای تشکیل کمیسیون محرومیت‌زدایی

سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون مناطق محروم طی روزهای گذشته بازدیدی را از استان‌های البرز و قزوین به عمل آورد.

وی افزود: این دو استان اگرچه در ظاهر جزو استان‌های برخوردار به شمار می‌روند اما در روستاها و حاشیه شهرهای این دو استان محرومیت موج می‌زد و مردم در این مناطق با مشکلات جدی مواجه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس اظهار داشت: در نهایت پس از انجام بازدیدها تصمیم ما بر این شد تا با نهادهای حاکمیتی همچون ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و آستان قدس مذاکراتی را داشته باشیم تا برای رفع محرومیت از استان‌های مختلف وارد عمل شوند و اقداماتی را صورت دهند.

موسوی خاطرنشان کرد: در همین راستا و با هدف محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف کشور و اهمیت و ضرورت این مسأله طرح تشکیل کمیسیون محرومیت زدایی در مجلس را تهیه کرده‌ایم و به زودی به هیأت رئیسه تحویل خواهد شد تا مراحل اداری و قانونی خود را برای تبدیل شدن به قانون طی کند./ فارس

 

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح نمایندگان کمیسیون محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) رای مثبت دادند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت صحن مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، با کلیات این طرح موافقت کردند.

دیگر خبرها

  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع