Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرا گرفت آمده است:‌با اقبال مردم به جبهه انقلاب و کاندیدای مطرح این جبهه یعنی حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی، امیدها برای تشکیل دولتی در تراز انقلاب در دلها زنده شد و مردم مشتاقانه در انتظار تشکیل کابینه ای متعهد، متخصص و مسوولیت پذیر هستند.

در بیانیه افزوده شده است:‌بسیج رسانه استان فارس در راستای تشکیل دولتی در تراز انقلاب اسلامی به ریاست آیت الله رییسی، تکلیف خود می داند که با رصد دقیق مسائل، در تشکیل چنین کابینه ای منفعل نبوده و از همه توان و ظرفیت خود برای یاری جبهه انقلاب استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است که در تشکیل دولت ها همواره افراد و گروههایی با القاب و عناوین مختلف، سعی در نفوذ در دولت و نشاندن مهره های خود در کابینه دارند که رد پای این افراد (که هر لحظه به شکلی در می آیند! )در فضای تبلیغاتی پیش از انتخابات مشهود بود؛ افرادی هیچ گاه دغدغه مردم و انقلاب را نداشته اما متاسفانه از همگان بیشتر از سفره انقلاب متنعم شده اند.

این تشکل نوشت:‌تجربه نشان داده این افراد معلوم الحال که معمولا بنیان های فکری متزلزلی داشته و در تداول عامه متناسب با جهت وزیدن بادها مسیر خود را در فضای سیاسی مشخص می کنند!، هیچ گاه دغدغه مردم را نداشته بلکه همواره به دنبال کیسه دوختن برای خود و اطرافیان هستند که باید به دقت مراقب این جریان ها و فرصت طلبی آنها بود.

بیانیه حاکی است:‌ انتظار به حق ما از رییس جمهور منتخب این است که در تشکیل کابینه، با بها دادن به نیروهای خوش سابقه و دلسوز و کسانی که امتحان خود را در عقبه های سخت انقلاب پس داده اند، جلو رانت خواری و سهم خواهی جریان های فرصت طلب را از همین ابتدا گرفته و در به کارگیری وزرا و مدیران ارشد، با شناخت و آگاهی کامل تحت تاثیرات سوء آنها قرار نگیرد.

بسیج رسانه فارس افزود:‌به نظر می رسد در استان پهناور و استراتژیک فارس نیز متناسب با حساسیت هایش، این دقت و هوشیاری در انتصاب مدیران کارآمد باید دوچندان باشد چراکه این استان سالهاست از سوء تدبیرها در این مساله مهم ضربه های بسیار خورده است.بنابراین انتظار می رود افرادی که در انتصاب مدیران ارشد استان فارس نقش ایفا می کنند، خود و عملکردشان نیز در تراز انقلاب اسلامی و نگاه بلند رییس جمهور محترم به مسائل کشور باشد تا جلوی بکارگیری افراد ناکارآمد و ضعیف در پست های مدیریتی گرفته شود.  

بیانیه اضافه کرده است:‌ امید است رییس جمهور منتخب مردم و کابینه اش با تشکیل دولتی مقتدر، ضمن جبران عقب ماندگی ها به ویژه در سال های اخیر، بتوانند در حل مشکلات مردم و پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی کارنامه ای درخشان از خود به جا بگذارند. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد