Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر علی فرخ زاد با اشاره به لزوم تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی قزوین و امکان بهره برداری از آن برای عموم مردم اظهار کرد: پروژه کتابخانه مرکزی از نظر زیربنا و مساحت، درخور مردم فرهنگ دوست شهر قزوین خواهد بود که باید با تلاش همه دستگاه‌های ذیربط این پروژه در آینده نزدیک تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه محمدبیگی نیز ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری و همکاری مسئولان استان در حل برخی مشکلات در اجرای این پروژه گزارشی از پیگیری‌های انجام شده ارائه داد و گفت: سهولت دسترسی و قرار گرفتن در منطقه‌ای با جمعیت بالا و فاقد فضای فرهنگی، کتابخانه مرکزی را به محلی برای پژوهشگران، دانشجویان و اهالی فرهنگ و هنر تبدیل خواهد کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ادامه داد: این پروژه عظیم فرهنگی از مطالبات مردم شهرقزوین است و این امر وظیفه مسئولان را برای تسریع در روند تکمیل و افتتاح کتابخانه سنگین‌تر می‌کند و ان شاءالله با همدلی، همت و همکاری بیشتر در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی استان باشیم.

شایان ذکر است در ساخت این کتابخانه مخزن کتاب ۲ سالن مطالعه آقایان و بانوان بخش کودک و نوجوان؛ بخش مادر و کودک، بخش فناوری‌های مبتنی بر وب، بخش ناشنوایان و کاربرهایی نظیر سالن نشریات، مرجع، بخش ویژه پژوهشگران، بخش استان شناسی و مشاهیر استان؛ بخش نجوم؛ سالن کنفرانس و… پیشبینی شده است.

کد خبر 5244416

منبع: مهر

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی کتابخانه ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها هفته قوه قضاییه دهه کرامت سیدابراهیم رئیسی اردبیل واکسن کرونا سازمان تبلیغات اسلامی کتابخانه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است، گفت: تکمیل این زائرسرا نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد رحیمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: ساخت این زائر سرا با توجه به نیازهای شهر مرزی مهران به دلیل تردد میلیون ها زائر به خصوص در ایام اربعین،در این شهر مرزی در حال اجرا است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام زیربنای این زائرسرا را 2 هزار و 400 مترمربع اعلام کرد و گفت:این پروژه با پیشرفت 40درصدی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان برای ساخت این زائرسرا هزینه شده است،تصریح کرد:22 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اعتبار نیاز است‌.

رحیمی به دیگر مشخصات این پروژه اشاره داشت و گفت:این زائرسرا در سه طبقه و داشتن حسینیه برای اسکان 300 نفر در طول روز در حال اجرایی است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در پایان افزود:این پروژه از محل اعتبارات مرکز با جدیت در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی، اما فاقد امکانات است
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • تکمیل ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان -قزوین نیازمند ۱۲۵۰میلیارد اعتبار
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است