Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیب حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تسلیم استعفانامه به دبیرخانه شورای اسلامی شهر کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس قانون استعفا باید در جلسه رسمی شورای شهر کرمانشاه مطرح و بعد از آن در مورد آن تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه احتمال پس گرفتن استعفا وجود دارد، افزود: دلیل من برای استعفا از دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرمانشاه فقط شرکت در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان بوده و موضوع دیگری مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: در زمان تسلیم استعفانامه به دبیرخانه شورای اسلامی شهر کرمانشاه یک روز بیشتر برای شرکت در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان فرصت باقی نمانده بود و بدون مشورت استعفا دادم.

حیدری گفت: پس از مشورت با بزرگان باید دید که این استعفا به صلاح هست یا خیر، اما تاکنون استعفا را پس نگرفتم.

وی افزود: اگر به این یقین برسم که حضورم در هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان بیشتر مفید است، استعفا را پس نگرفته و روند آن را ادامه می‌دهم.

کد خبر 5244409

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شورای شهر کرمانشاه مهندسی ساختمان ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها هفته قوه قضاییه دهه کرامت اردبیل سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا سازمان تبلیغات اسلامی شورای اسلامی شهر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تکلیف پنج حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد.

وی افزود: برای مشخص شدن نمایندگان ۲ کرسی دیگر نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسامی رقابت ۴ نامزد به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی روز جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082515

دیگر خبرها

  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • ساختمانی که برخلاف اصول مهندسی ساخته شد