Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال زنان ایران در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی سقوط کرد

تیم ملی فوتبال زنان ایران هفتاد و دوم جهان شد.

به گزارش طرفداری، فدراسیون جهانی فوتبال(FIFA) جدیدترین رنکینگ جهانی تیم‌های ملی زنان را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ایران با دو پله سقوط در جایگاه 72 جهان قرارگرفت. همچنین در جایگاه چهاردهم آسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم‌های آمریکا، آلمان، فرانسه جایگاه‌های اول تا سوم رنکینگ جهانی را به خود اختصاص داده‌اند. هلند، سوئد، انگلیس، برزیل، کانادا، استرالیا و ژاپن نیز رتبه‌های چهارم تا دهم قرار دارند.

در آسیا هم استرالیا، ژاپن و کره‌شمالی سه تیم اول هستند.  

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش حمید استیلی در طرفداری: علی پروین گفت دربی 9 نفره اندازه برد 6-0 ارزش داشت؛ حریف در فکر تلافی دربی 52 بود واکنش خبرنگار سعودی به اقدام AFC؛ تاریخ انقضای زمین بی طرف با ایرانی‌ها تمام شده است خبرنگار پرتغالی: با پیام به علی دایی، هواداران بیشتر شیفته رونالدو شدند پاردس: پاس دادن به مسی همیشه بهترین گزینه نیست پیش بینی لوتار ماتئوس در مورد نتایج بازی های مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228073 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • جدیدترین رتبه جهانی دانشگاه تهران/ جایگاه نخست ملی در مهندسی