Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@09:03:09 GMT

ورود و خروج به ۳۲ شهر قرمز کرونایی ممنوع

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۹۸۲۴

معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر وضعیت قرمز کرونایی در ۳۲ شهر، ورود و خروج خودرو به این شهر‌ها ممنوع است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   سرهنگ "عین الله جهانی" امروز شنبه گفت: منع تردد و محدودیت‌های شبانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و دستورالعمل جدیدی به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به شهر‌های گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از این شهر‌ها نیز ممنوع است.

به گفته سرهنگ جهانی، ثبت تخلفات تردد‌های غیرمجاز در این طرح توسط دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلف در شهر‌ها و جاده‌ها و تیم‌های گشتی پلیس صورت می‌گیرد.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های تردد شبانه خودرو‌ها در همه شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

معان اجتماعی ناجا گفت: با رانندگانی که نسبت به محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا بی‌توجهی کنند برخورد شده و ضمن تذکر لسانی در صورت بی‌توجهی خودرو عودت داده و اعمال جریمه می‌شود.

جهانی اضافه کرد: این اعمال محدودیت شامل همه شهر‌ها اعم از قرمز، نارنجی و زرد می‌شود. برای ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های زرد و خروج خودرو‌های بومی از شهر‌های زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز (شنبه) و پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رییس جمهوری برگزار شد، گفت: ۳۲ شهر از لحاظ وضعیت کرونا قرمز، ۱۷۴ شهر نارنجی و ۲۴۲ شهر نیز زرد هستند و روند شیوع کرونا در استان‌های هرمزگان و بوشهر گرچه افزایشی بود اکنون کندتر شده و بطور کلی روند این بیماری در کشور نزولی است.

به گفته وی، اکنون در استان‌های جنوبی کشور از جمله بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد شاهد افزایش روند کرونا هستیم.   ویروس کرونا موسوم به «کووید ۱۹» ۲۴ آذر ۱۳۹۸(اواسط ماه دسامبر ۲۰۱۹ میلادی) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد و اکنون نوع جهش یافته آن به نام ویروس هندی"دلتا" در کشورهای اروپایی در حال فراگیری است.

از ابتدای شیوع کرونا در ایران (اسفند ۹۸) تا کنون ۸۳ هزار و ۵۸۸ نفر از هموطنان جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از داهع اند.    آخرین به‌روزرسانی نقشه شیوع کرونا در اپلیکیشن ماسک منتشر می شود. برچسب ها: تردد ، پلیس راهور ، محدودیت کرونایی ، دلتا ، کرونا ، زالی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تردد پلیس راهور محدودیت کرونایی دلتا کرونا زالی مقابله با کرونا پلیس راهور خودرو ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد

غلامحسین دباغ،مدیرکل راه‌آهن استان قم  روز سه‌شنبه در حاشیه راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم - مشهد و بالعکس گفت: صفرتا صد آن تولید داخلی بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

دباغ عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

وی با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، اظهار کرد: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطارهای مسافربری به خصوص در بین شهرهای زیارتی دارد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

اتصال و ارتباط با خطوط راه‌آهن اصفهان، اراک و محور جدید و قدیم تهران، ورود و خروج بیش از ۲۸ هزار واگن باری در ماه، ورود و خروج بیش از ۱۵ هزار سالن مسافری در ماه، ورود و خروج روزانه ۵۰ رام قطار مسافری و ۳۰ رام قطار باری و واقع‌شدن در مرکز کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از ویژگی‌های راه‌آهن قم می‌باشد.

قرار داشتن ایستگاه راه‌آهن قم در مرکز شهر در فاصله نزدیک به حرم حضرت معصومه(س) و عبور خط راه‌آهن از داخل شهر و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راستای توسعه خدمات شهری از دیگر ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز