Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی جودو نوجوانان و جوانان پسران و دختران از 22 مرداد ماه به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، مسابقات جودو نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش پسران و دختران از اواخر مرداد ماه به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد.

مسابقات در بخش پسران و در رده نوجوان از 22 تا 25 مرداد ماه و رقابت‌ها در رده نوجوانان و جوانان دختر از 31 مردادماه تا 2 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه رقابت‌ها در رده جوانان و در بخش پسران از 3 تا 6 شهریورماه در استان یزد برگزار خواهد شد.

تمامی اعضای کادر فنی تیم ملی نوجوانان و جوانان در بخش پسران و دختران در طول تمامی مسابقات از نزدیک عملکرد جودوکاران را نظارت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو انتخابی تیم ملی یزد کادر فنی تیم ملی جودو نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد بخش پسران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان