Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@00:05:46 GMT

نمی توانم مسی را با پیراهنی جز بارسا تصور کنم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۲۴۹۸

نمی توانم مسی را با پیراهنی جز بارسا تصور کنم

ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه پروژه جدیدی برای لیونل مسی در سر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، هنوز هیچ چیز در مورد آینده لیونل مسی مشخص نشده است. فوق ستاره آرژانتینی از چند روز دیگر بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند به شکل رایگان راهی هر تیم دیگری شود اما بسیاری از گزارش ها حاکی از آن است که او نهایتاً قرارداد خود را با بلوگرانا تمدید خواهد کرد و در نوکمپ ماندگار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساموئل اتوئو، ستاره کامرونی و سابق بارسلونا که پیش از این با لیونل مسی در این تیم هم تیمی بوده می گوید: " من می دانم که لاپورتا در حال آماده سازی پروژه جالبی برای مسی است. من نمی‌توانم لئو را در پیراهن دیگری تصور کنم. این باشگاه و خانه اوست. من فکر نمی کنم که در ادامه کار او در باشگاه پول نقشی داشته باشد. لئو بارسلونا و بارسلونا لیونل مسی است."

 

 

 

 

اتوئو در رابطه با اضافه شدن سرخیو آگوئرو به خط حمله بارسلونا نیز گفت: " من فکر می کنم آنها می توانند در کنار هم 60 گل در یک فصل برای بارسلونا به ثمر برسانند و فقط دعا می کنم که خدا آنها را از مصدومیت محافظت کند."

 

وقتی از اتوئو پرسیده شد که در دوران جوانی مسی، به او چه توصیه ای کرده است، گفت: "او همه چیز داشت. احساس می کردم باید گل های بیشتری بزند. او پسر بسیار آرامی بود اما این باعث خوشحالی من است که در یک فصل 40-45 گل به ثمر برساند."

 

 

لیونل مسی ساموئل اتوئو بارسلونا سرخیو آگوئرو ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی ساموئل اتوئو بارسلونا سرخیو آگوئرو ترکیه لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم

دیدار برگشت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در فصل 2016/17 لالیگا در تاریخ 23 آوریل 2017 در سانتیاگو برنابئو برگزار شد؛ دیداری که مسی در آن همه کار کرد  و ستاره بی چون و چرای میدان بود و در نهایت نیز آبی و اناری ها بازی را با نتیجه 3-2 به سود خود خاتمه دادند.

دانلود (75.4MB)

دیگر خبرها

  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!