Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه «الاتحاد» امارات گزارش کاملی از آخرین تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری فصل جاری و فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد مراحل یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم به صورت تک بازی اما در یک یا دو کشور به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت: «کمیته مسابقات AFC تصمیم گرفت سیستم مراحل نهایی نسخه فعلی لیگ قهرمانان آسیا در دورهای یک چهارم و نیمه نهایی را اصلاح کند؛ جایی که تصمیم به برگزاری این دو مرحله به شیوه متمرکز بود و یک یا دو کشور میزبان می‌شوند. تیم‌ها در مرحله یک چهارم نهایی یک مسابقه انجام می‌دهند و راهی مرحله بعد می‌شوند. برنده مرحله نیمه نهایی هم از یک مسابقه راهی فینال می‌شود چون AFC زمان این مرحله از مسابقات را از ۱۶ تا ۲۰ اکتبر (۲۴ الی ۲۸ مهر) تعیین کرده است. در حالی که زمان دیدار فینال در صورتی که در غرب قاره برگزار شود، در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) تغییر نمی‌کند.»

به نوشته الاتحاد، درخواست برای گرفتن میزبانی مراحل یک چهارم و نیمه نهایی حداکثر اواخر ماه جولای (اوایل مرداد) و توسط کشورهایی ارائه می‌شود که در این مراحل نماینده داشته باشند. این روزنامه اماراتی که ارتباطات قوی با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد، اعلام کرد مرحله گروهی فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (سال ۲۰۲۲) هم به صورت متمرکز خواهد بود. زمان برگزاری این رقابت‌ها ۱۱ تا ۲۷ می ۲۰۲۲ (۲۱ اردیبهشت تا ۶ خرداد ۱۴۰۱) است. نحوه برگزاری سایر مراحل فصل ۲۰۲۲ بعداً مشخص خواهد شد.

زمان بندی لیگ قهرمانان فصل جاری و فصل آینده در یک نگاه به این ترتیب است:

فصل ۲۰۲۱

یک چهارم و نیمه نهایی: ۲۴ الی ۲۸ مهر ۱۴۰۰

فینال: ۲ آذر

فصل ۲۰۲۲

مرحله مقدماتی: ۲۱ اردیبهشت تا ۶ خرداد ۱۴۰۱

تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و تراکتور سه نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند. استقلال با الهلال عربستان، تراکتور با النصر عربستان و پرسپولیس با استقلال تاجیکستان بازی می‌کنند و در صورت برتری، راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد. استقلال روز ۲۲ شهریور با الهلال بازی می‌کند و دو نماینده دیگر ایران روز ۲۳ شهریور به مصاف حریفانشان می‌روند.

کد خبر 610371 برچسب‌ها باشگاه تراکتور تبریز لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه تراکتور تبریز لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087773

دیگر خبرها

  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات