Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کراسفیت کشورمان در مسابقات آنلاین انتخابی نفرات برتر آسیا (+روسیه) با کسب عنوان پنجمی به دیدار شانس مجدد مسابقات جهانی راه یافت.

خبرگزاری میزان - مرتضی صداقت نماینده کشورمان که به مرحله نهایی مسابقات کسب سهمیه رقابت‌های جهانی کراسفیت (کراسفیت گیمز) راه یافته بود با کسب عنوان پنجمی به دیدار شانس مجدد این رقابت‌ها راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداقت در این دیدار که ۳ روز و بصورت آنلاین برگزار می‌شد توانست در ۶ رویداد سنگین و نفس گیر و در رقابت با حریفان قدرتمند خود از آسیا و روسیه با کسب عنوان پنجمی شانس کسب جواز حضور در کرسفیت گیمز را همچنان داشته باشد.

نفرات اول و دوم این رقابت‌ها که روس بودند سهمیه مستقیم کراسفیت گیمز را کسب کردند.

در مرحله اول این رقابت‌ها در بخش مردان ۸۱۰۰ ورزشکار طی ماه‌های اسفند و فروردین گذشته به صورت آنلاین در ۴ مرحله باهم رقابت کردند که ۲۵۰ ورزشکار از کشورمان نیز در این رقابت حضور داشتند.

پس از اتمام دور اول مسابقات مرتضی صداقت برای بار دوم به عنوان قهرمان و فیت‌ترین مرد ایران از طرف کمپانی کراسفیت معرفی شد و با رنک ۱۴ آسیا به جمع ۳۰ نفر برتر قاره آسیا (به اضافه روسیه) راه یافت تا برای کسب سهمیه ورود به مسابقات جهانی کراس فیت تلاش کند.

گفتنی است؛ دور دوم (یک چهارم نهایی مسابقات) بلافاصله بعد از ۱۰ روز به صورت آنلاین برگزار شد که ۱۸ ورزشکار از کشورمان سهمیه حضور در این مرحله را کسب کرده بودند. این رقابت بین ۱۰ درصد برتر آسیا یعنی ۸۱۰ نفر بالای رنکینگ در ۵ مرحله سنگین‌تر و طاقت فرسا‌تر در طی ۳ روز انجام شد.

بیشتر بخوانید: راهیابی نماینده ایران به جمع ۳۰ نفر برتر کراس فیت آسیا + روسیه

انتهای پیام/

برچسب ها: مرتضی صداقت کراسفیت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کراسفیت مرتضی صداقت کراسفیت رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس