Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکرالله مالکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهر‌کرد گفت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه ساخت یکصد و ۷۰ هزار واحد مسکونی فرهنگیان سراسر کشور که بین وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و راه و شهرسازی در آذر ماه 98 منعقد گردید، ثبت‌نام از فرهنگیان از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن آغاز شد که  ۴ هزار و ۱۷۱ نفر از فرهنگیان استان در این سامانه ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: پس از بررسی شرایط قانونی ثبت‌نام‌کنندگان ۳ هزار و ۱۱۵ نفر جهت تکمیل پرونده و بارگذاری مدارک در سامانه، واجد شرایط شدند که با توجه به عدم علاقمندی تعدادی از همکاران به ادامه فرایند تکمیل پرونده، در نهایت یک هزار و ۱۸۹ نفر از همکاران استان تایید نهایی شده و به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راه و شهرسازی معرفی شدند.

وی در رابطه با ادامه پروژه افزود: با توجه به وجود زمین دولتی در شهر‌های بروجن، فارسان، فرخشهر،گهرو، چلگرد، شلمزار، بن، سامان، هفشجان، سورشجان، بابا حیدر و جونقان، مقدمات اجرای طرح در این شهرها در‌ حال انجام است.

مالکی اظهار داشت: همچنین در شهرهای شهرکرد و لردگان زمین تخصیص داده شده به طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان مشخص گردیده و در مرحله طراحی و آماده‌سازی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان می‌باشد که بلافاصله بعد از آماده‌سازی زمین‌های مذکور، متقاضیان در این شهرها نیز ساماندهی و به کارفرما معرفی خواهند شد و در نتیجه 97 درصد متقاضیان تایید نهایی شده در استان وارد مرحله ساخت مسکن با مشارکت دولت خواهند شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح ملی مسکن مسکن فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه تلویزیونی که به کارگردانی مهدی مظلومی در سال ۱۳۸۵ ساخته شده است، هر روز ساعت ۱۶ پخش و در ساعات ۰۰ بامداد و ۰۸ روز بعد بازپخش می شود.

در مجموعه تلویزیونی «زندگی به شرط خنده»، بازیگرانی، چون حمید لولایی، علی صادق، یوسف تیموری، زنده یاد رضا داوودنژاد، بهنوش بختیاری، خشایار راد و سحر ولدبیگی ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: در خانه‌ای که صاحب آن خارج از کشور به سر می‌برد؛ افرادی زندگی می‌کنند که هر کدام برای خود مشکلات و آرزو‌هایی دارند. در این میان خشایار، پیرمرد سودجو و پول‌دوستی که وظیفه مراقبت از خانه را بر عهده دارد، در نبود صاحب‌خانه، آن را به گروه‌های مختلف فیلم‌برداری اجاره می‌دهد...

 

دیگر خبرها

  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • اولویت طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه ویلایی است
  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • ۷ افسانه و سبدی از «خیال‏‏‌پردازی‏‏‌ها» در بازار اجاره مسکن
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • رایزنی برای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!