Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا چراغعلی گفت: سومین جلسه شورای ترافیک استان تهران عصر روز گذشته برگزار شد که در این جلسه اعلام شد که میزان تصادفات جاده‌ای استان تهران در ۲ ماه گذشته حدود ۳ درصد کاهش داشته و این کاهش حوادث در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک صورت گرفت.

وی اظهار داشت: شورای ترافیک استان تهران تلاش دارد با ایمن سازی نقاط پرخطر میزان حوادث جاده‌ای را کاهش دهد که این اقدام با همکاری پلیس راهور، شهرداران و فرمانداران در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خاموشی‌های تهران سهم بسزایی در حوادث بزرگراهی تهران داشته است

معاون استاندار تهران با بیان اینکه خاموشی‌های اخیر سهم بسزایی در حوادث جاده‌ای در مسیر‌های بزرگراهی تهران داشته افزود: با شرکت توانیر هماهنگی‌های خوبی صورت گرفته که این خاموشی‌ها حداقلی باشد و در مسیر‌های بزرگراهی شاهد قطع برق بصورت طولانی مدت نباشیم.

به گفته وی، در این راستا شهروندان هم باید خود را مکلف به امر صرفه جویی در مصرف برق کنند تا شاهد چنین خاموشی‌هایی در مسیر‌های بزرگراهی نباشیم.

چراغعلی تاکید کرد: بررسی‌ها نشان دهنده این است که در زمان خاموشی‌ها میزان تصادفات جاده‌ای افزایشی بوده به همین منظور با شرکت توانیز هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی یادآور شد: کاهش میزان تلفات و حوادث جاده‌ای از ماموریت‌های اصلی شورای ترافیک استان تهران و با همکاری دستگاه‌های وابسته تلاش داریم این کار در برنامه‌های کوتاه و بلند مدت اجرایی و عملیاتی شود.

معاون استاندار تهران گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران نیز طرح‌های مختلفی در راستای ایمن سازی و روشنایی مسیر‌ها انجام می‌دهد که این طرح‌ها نیز به کاهش تصادفات کمک می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عبدالرضا چراغعلی شورای ترافیک استان تهران نقطه حادثه خیز شورای ترافیک استان تهران خاموشی ها جاده ای مسیر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۱۹ مصدوم در حوادث جاده‌ای

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: برای امدادرسانی به این مصدومان هشت تیم امداد و نجات متشکل از ۲۶ نیروی امدادگر به صحنه حادثه اعزام شده‌اند که شامل پایگاه‌های نرجه، قسطین لار، رحیم آباد، آبگرم و تیم توانا (واکنش سریع) بوده است.

وی اضافه کرد: هشت مصدوم برای انجام اقدامات درمانی تحویل اورژانس شدند و مابقی مصدومان نیز با اقدامات پیش بیمارستانی و به شکل سرپایی مداوای آنها در دستور کار قرار گرفت.

صبوری غیاثوند به مسیر‌های حادثه دیده اشاره کرد و گفت: آزادراه‌های تاکستان - همدان، آزادراه قزوین - تهران، مسیر قزوین به الموت شرقی و جاده فرعی حصار ولیعصر در مسیر قزوین به همدان از عمده نقاطی بود که تیم امداد و نجات هلال احمر به آن اعزام شدند.

این مسئول به انجام برخی نکات ایمنی در کاهش مصدومیت ناشی از تصادف اشاره کرد و یادآور شد: بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشین یکی از مهم‌ترین موارد ایمنی در کاهش مصدومیت ناشی از تصادفات به حساب می‌آید که جلوی ۵۰ درصد تلفات جاده‌ای را می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۱۹ مصدوم در حوادث جاده‌ای
  • کاهش ۲۰ درصدی سفرها در استان
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • ۴۷نقطه پرتصادف راه های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می شود
  • ۴۷ نقطه پرتصادف راه‌های گلستان در سال ۱۴۰۳ ایمن سازی می‌شود
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد