Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش بهنیا فعال رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی در خصوص ترکیب شورای اسلامی شهر یاسوج بایدها و نبایدها چنین آورده است: در کسوت یک خبرنگار در ۴ سال اخیر هر نقطه‌ای از شهر یاسوج را به چشم خود دیده و مثل همه شهروندان یاسوجی نمره‌ای برای شورا و شهرداری دوره قبل در گوشه‌ای از حافظه خود در نظر گرفته‌ام نمره ای که بیان آن چندان در خور شأن یک مرکز استان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سال‌ها بسیاری از مراکز استانهای کشور و به خصوص مراکزی که با یاسوج هم قد و هم وزن بوده را از نزدیک دیده‌ام و مقایسه‌ای سرانگشتی میان یاسوج با این مراکز استانها داشته‌ام که به راستی در هیچ زمینه‌ای قابل مقایسه نیستند.

فضای سبز شهر یاسوج را با فضای سبز شهرکرد و ایلام و زاهدان و بیرجند نمی‌توان مقایسه کرد معابر و خیابان های یاسوج با هیچ مرکز استانی در کشور شبیه نیست اقدامات فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی سایر مراکز استانها با یاسوج از زمین تا آسمان فاصله دارد و مبلمان شهری یاسوج با مراکز همتراز به هیچ وجه شباهتی ندارد و در ده‌ها و صدها آیتم دیگر که بازگویی آنها در این وجیزه محال است.

اما امروز روی سخن با اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج و به ویژه سه منتخب باسابقه در شورای قبل آقایان احمدی کیش، آشنا و اکبری است که در دوره گذشته توفیق حضور در شورا را داشتند و امروز دوباره به همراه چهار برگزیده دیگر برای ۴ سال آینده شهر یاسوج تصمیم‌گیری خواهند کرد.

این سه منتخب بزرگوار بهتر می‌دانند که در شورای قبلی به همراه چهار همکار دیگر توفیق آنچنانی برای خدمت به مردم شهر یاسوج نداشتند که اگر توفیقی بود امروز از سر و رو و ظاهر شهر یاسوج مشاهده می‌شد.

این سو منتخب بزرگوار جنگ و جدل و ناسزاگویی در دوره قبلی شورای شهر یاسوج را از یاد نبرده‌اند و البته خودشان نیز سهیم در حواشی بودند که امید است در دوره آینده شورای شهر یاسوج با عبرت گرفتن از دوره قبل این بار به فکر خدمت بی‌حاشیه به مردم باشند.

سه منتخب با تجربه شهر یاسوج بهتر از همه با جناح‌بندی و دار و دسته‌سازی شورای اسلامی دوره قبل آشنایی دارند و می دانند که به دلیل همین رفتارهای نامتعارف چه ضربه ای به شهر یاسوج وارد شد لذا برای رضای خدا و خدمت به مردم که بالاترین خدمت از نظر پروردگار است با عبرت گرفتن از رفتارهای نامتعارف دوره قبل این بار به فکر خدمت به شهر و دیار و مردم خود باشند.

با کمال احترام؛ سه منتخب با تجربه شهر یاسوج گمان نکنند که رای مردم معیار درستی و صحت رفتارهای دوره قبل آن‌ها بوده لذا تنها به احترام آراء هوادارانشان هم که شده به فکر خدمت بدون حاشیه و صادقانه به شهر و دیارشان باشند.

سه منتخب باتجربه شهر یاسوج از شهروندان همین شهر و دیار هستند لذا به احترام خود و خانواده‌هایشان هم که شده حواشی دوره گذشته را کنار گذاشته و به همراه چهار منتخب دیگر تنها به فکر خدمت صادقانه باشد.

آن‌گونه که معلوم است و از رفتار و عمل آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه و هم اکنون منتخب مردم برای سکانداری قوه اجرایی کشور معلوم است در این دوره نظارت‌ها بر عملکرد شوراها متفاوت از دوره قبل خواهد بود که می‌طلبد سه منتخب با تجربه و ۴ همکار دیگر و البته تمامی منتخبان شوراهای شهر و روستا در استان بیش از پیش به قانون تمکین نکرده و تنها به دنبال خدمت به مردم باشند.

دست آخر اینکه سه منتخب با تجربه شهر یاسوج رویکردی جدید را در همه زمینه‌ها انتخاب کرده و به همراه چهار همکار دیگر برای رضای خدا و خلق و تغییر چهره بیمار شهر یاسوج از حواشی پرهیز کرده و در چارچوب قانون با انتخاب یک شهردار کارآمد و با سلیقه خاطرات تلخ مردم شهر یاسوج را با عملکرد خوب این دوره جبران کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یاسوج کهگیلویه و بویراحمد فضای سبز خبرگزاری فارس همراه چهار شورای اسلامی شهر یاسوج شهر یاسوج فکر خدمت دوره قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور