Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد رییسی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: هم‌اکنون برنامه‌های آموزشی و تمرینی بانوان چهارمحال و بختیاری در رشته وزنه‌برداری در شهرهای فرخشهر، شهرکرد و هفشجان در حال پیگیری است و با توجه به استقبال جمعی از بانوان شهر فارسان به زودی شرایط حضور مربی در این شهر نیز برای آموزش این گروه از علاقه‌مندان فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد بانوان فعال در رشته وزنه‌برداری استان را ۱۵ نفر عنوان و تصریح کرد: کمبود مربی در این حوزه از مشکلاتی است که روند گسترش وزنه‌برداری بین بانوان را با کندی روبه‌رو کرده است.

رییسی درباره شرایط دیگر ورزشکاران وزنه‌بردار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اگر چه شیوع ویروس کرونا بخش زیادی از فعالیت‌های ورزشی را به تعطیلی کشاند اما در حال حاضر امید می‌رود با برگزاری دور جدید اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان، سروش لطفی‌زاده ورزشکار دسته ۷۷ کیلوگرم استان به این اردو دعوت شود.

وی به استعدادیابی بیش از ۱۰ نونهال و نوجوان در رشته وزنه‌برداری در استان اشاره کرد و یادآور شد: رشته وزنه‌برداری از جمله رشته‌های ورزشی است که در بلندمدت می‌توان اثرات آموزشی و تمرینی آن را مشاهده کرد که امیدواریم این گروه از فعالیت‌ها در گروه‌های پایه بتواند در آینده به مدال‌آوری‌های ملی و جهانی منجر شود.

به گزارش ایرنا، برادران اخوت، وحید ربیعی، ایمان شاهقلیان، مجید چم حیدر، محمدحسین رئیسی نافچی، علی‌رضا دهقان، علیرضا طاهریان، پیام صادقی، علی رضایی و مصیب دهقان از جمله وزنه بردان چهارمحال و بختیاری بودند که در سه دهه گذشته علاوه بر کسب عناوین قهرمانی ملی در ترکیب تیم ملی نیز حضور داشتند.

زهرا آقایی بانوی پاراوزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری نیز در مسابقات کشوری این رشته در دسته ۶۷ کیلوگرم صاحب نشان نقره است.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری وزنه برداری فرخ شهر بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری وزنه برداری شهرکرد چهارمحال وبختیاری وزنه برداری فرخ شهر بانوان چهارمحال و بختیاری رشته وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایروان در سال 2023 مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2026 نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.
محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.
با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی های المپیک 2028 هنوز مشخص نشده اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال 2027، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898980

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری