Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: واکسن‌های ایرانی کرونا حتما سهم قابل توجهی از بازار جهانی را تصاحب خواهند کرد.

دکتر علیرضا بیگلری شب گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: با توجه به سابقه یکصد ساله در تولید واکسن، ثابت شدن واکسن ایمن و کارا و موثر بودن در مقابل جهش‌های جدید، بازار صادراتی برای این واکسن باز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انستیتو پاستور سابقه یکصد ساله در زمینه تولید دارد، گفت: ثابت شده که این واکسن در سنین ۱۸ تا ۹۰ سال بدون خطر مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: در کشور کوبا ۴۴ هزار نفر و در ایران ۲۴ هزار نفر دوز دوم واکسن مشترک انستیتو پاستور ایران و کوبا را دریافت کرده‌اند.

بیگلری گفت: واکسن مشترک انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا به صورت همزمان در فاز نهایی قرار دارند و در کشور کوبا ۴۴ هزار نفر و در ایران هم ۲۴ هزار نفر در ۸ شهر کشور دوز دوم را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در یک‌سال گذشته فناوری واکسن در کشور به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد به عبارتی کووید ۱۹ با تمام مشکلاتش، فرصت بی‌نظیری را برای صنعت واکسن کشور فراهم کرد.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انستیتو پاستور ایران هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.

گروه دیجیتال بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «سید کاظم موسوی» نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از این شرکت خارجی اظهار کرد: عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. در چنین شرایطی مردم می‌توانند به دلیل خسارتی که از این محل شامل حالشان شده از عرضه کننده آن شکایت کنند.


نایب رئیس کمیسیون مجلس اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: کالا‌هایی باید در بازار عرضه شود که از تایید استاندارد‌های داخلی و بین المللی برخوردار باشد. اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شنیده شده که تلفن همراه تقلبی با عنوان نوکیا در بازار فروخته می‌شود که از اصالت کافی برخوردار نیست. خرید این موبایل صرفاً باعث هدررفت پول مردم می‌شود؛ لذا، فروش این نوع تلفن‌های همراه را دور از انصاف و حرام می‌دانم.


وی تاکید کرد: نهاد‌های نظارتی کشور مانند سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات حکومتی باید به این موضوع ورود کنند. وزارت صمت هم به عنوان متولی بازار باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. مگر مردم ایران افراد متقلبی هستند که اکنون بخواهند از گوشی تقلبی استفاده کنند.


موسوی در پایان تصریح کرد: مردم در بازار پول یک کالای اصل را پرداخت می‌کنند، اما در نهایت یک محصول تقلبی را دریافت می‌کنند. بروز مسائل مشابه با این موضوع صرفا باعث بی اعتمادی مردم به بازار و مخدوش شدن ذهنیت آن‌ها نسبت به فضای اقتصادی کشور می‌شود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: موبایل ، بازار موبایل ، نوکیا ایرانی ، وزارت صمت ، سازمان تعزیرات حکومتی ، سازمان بازرسی کل کشور ، کالای تقلبی ، استاندارد لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9U

دیگر خبرها

  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز
  • تعیین نماینده‌ای ویژه برای ساماندهی نیرو‌های کار خارجی