Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار فوتبال ایران گفت: از زمان خداحافظی از دنیای فوتبال مربی بودم و دوست ندارم در کار مدیریتی وارد شوم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از یورونیوز، کریستیانو رونالدو، بازیکن تیم ملی پرتغال روز چهارشنبه ۲۴ ژوئن (سه تیر) با دو گلی که در مسابقات یورو ۲۰۲۰ به تیم ملی فوتبال فرانسه زد، به رکورد ۱۰۹ گل در بازی‌های ملی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکوردی که بیش از ۱۵ سال در اختیار بازیکن تیم ملی ایران بود. اگر او بتواند در بازی‌های آینده تیم ملی پرتغال یک گل دیگر بزند، به تنهایی در صدر برترین گلزنان فوتبال مردان جهان در سطح ملی قرار خواهد گرفت؛ موضوعی که علی دایی نیز از آن استقبال می‌کند.

علی دایی، کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در این باره اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بازیکن بزرگی مانند رونالدو به رکورد ۱۰۹ گل ملی رسید و او می‌تواند در چند روز آینده به تنهایی بهترین گلزن ملی فوتبال جهان شود. رونالدو در برابر تیم ملی فوتبال بلژیک این فرصت را خواهد داشت. با توجه به آمادگی جسمانی که رونالدو دارند، می‌توانند این رکورد را افزایش دهد و من همیشه برای ایشان آرزوی موفقیت کردم و می‌کنم. 

شهریار فوتبال ایران با بیان اینکه «همیشه به رونالدو افتخار کرده است» افزود: رونالدو بدون شک یکی از سه بازیکن برتر فوتبال جهان در تمام ادوار است و در زمره بازیکنانی قرار خواهد گرفت که هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

 دایی که سابقه حضور در تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان را در کارنامه دارد با اشاره به شخصیت کاپیتان تیم ملی پرتغال گفت: بسیار خوشحالم رکورد توسط کسی شکسته شد که در زمین یک قهرمان واقعی و در بیرون از زمین یک شخصیت جنتلمن است. او با تلاش و جدیت به تمام خواسته های خود رسیده است و من به ایشان تبریک می‌گویم. او همیشه ماندگار است. نه تنها به خاطر فوتبال بلکه به خاطر کارهای خیری که بیرون زمین انجام می‌دهد. 

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: ما در تیم ملی فوتبال ایران بازیکن های بزرگی داریم و الگوی آن‌ها امثال رونالدو باشد تا بتوانند پیشرفت کنند و تاریخ ساز باشند. 

شهریار فوتبال ایران با اشاره به عشق خود به فوتبال گفت: از زمان خداحافظی از دنیای فوتبال مربی بودم و دوست ندارم در کار مدیریتی وارد شوم. این در حالی است که برخی می گویند من باید در کنفدراسیون فوتبال آسیا پست داشته باشم. البته در چند سال گذشته پیشنهاد همکاری با باشگاه های خارجی داشتم که هنوز درباره این همکاری به نتیجه نرسیدم زیرا دوست دارم در جایی که هستم سرمربی باشم. 

 او در پایان مصاحبه خود با یورونیوز با اشاره به مشکلات کرونا و تاثیر آن بر مسابقات فوتبال گفت: فوتبال با طرفدارهایش زیباتر است و روح خاصی می‌گیرد. فوتبال بدون طرفداران و تماشاگران به نظر من معنایی ندارد. ما هر چیزی که داریم از حمایت طرفداران بوده است.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دیدار علی دایی و خواننده لس‌آنجلسی در آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی اسطوره فوتبال ایران برای تعطیلات عید به آمریکا سفر کرد و تصاویری از او در کنار بهشاد یاورزاده و نعیم سعداوی بازیکنان سابق تیم ملی منتشر شد.

به گزارش خبرورزشی، حالا تصویری منتشر شده که نشان می دهد اسطوره فوتبال ایران با شهرام شب‌پره خواننده لس‌آنجلسی دیدار کرده و در یک مهمانی حضور داشته است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895104

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • عکس| دیدار علی دایی و خواننده لس‌آنجلسی در آمریکا
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • عکس| دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در آمریکا
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود
  • دیدار علی دایی با خواننده معروف لس‌ آنجلاسی در یک مهمانی! + عکس
  • ستاره بایرلورکوزن طرفدار مسی است!
  • شوک رونالدو به فوتبال عربستان