Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@02:41:56 GMT

ارزش سهام عدالت من (۶ تیرماه)

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۶۹۶۸۷

ارزش سهام عدالت من (۶ تیرماه)

به گزارش اقتصادآنلاین، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱میلیون و ۲۹۱هزار تومان و ۲۱میلیون و ۲۶۹هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۷۵هزار تومان رسیده است.

پربیننده ترین کدام بازار‌ها طی هفته گذشته برای سرمایه‌ گذاران زیان‌ده بودند؟ / داغ شدن بورس با ورود به فصل تابستان نمای پایانی بورس ( ۵تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۲۰هزار واحدی همراه شد نمای میانی بورس (۵تیر) / شاخص کل بیش از ۲۲هزار واحد صعود کرد بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(۵تیر) / ورود قابل قبول حقیقی ها در اولین روز هفته «کامیاب آشنا»؛ فرصتی مطمئن در بازار سرمایه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۶۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۹ فروردین شاخص کل بورس با افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۳۷۸ واحدی در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت تا بازار با جریان متعادل به کار خود پایان دهد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومانی ثبت شده است و در نهایت هم ۲۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شده است.

او می‌گوید: امروز ۵۴ درصد بازار سهام به‌عبارتی ۴۴۱ نماد در محدوده مثبت و ۴۶ درصد در بازه منفی دست به دست شدند. ارزش سفارشات فروش حدود ۶۹۶ میلیارد تومان و همچین ارزش سفارش خرید ۵۹۱ میلیارد تومان ثبت شده است. تعداد خریداران حقیقی در بازار امروز ۷۴ هزار و ۷۵۸ کد بوده است.

غفوری در ادامه بیان کرد: امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های سهامی و بیشترین خروج را محصولات شیمیایی به خود اختصاص دادند. امروز هم باتوجه به تمدید روز گذشته دامنه نوسان با محدودیت مثبت و منفی ۱ درصد دنبال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت