Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از پرداخت مالیات توسط تمام نهاد‌های انقلابی خبر داد و گفت: این نهاد‌ها جزو خوش حساب‌ترین مودیان مالیاتی هستند. محمد جواد ایروانی با اشاره به اینکه موضوع بهره وری محور سوم سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: روحیه جهادی و مردم گرایی شاکله اصلی مدیریت نهاد‌های انقلابی است که منطبق با نیاز‌های واقعی و برگرفته از ارزش‌های انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رونمایی از واکسن ایرانی برکت و پروژه مرغ لاین آرین و ساخت روانکار‌های صنعتی در مجموعه شرکت‌های تحت پوشش این نهادهاست که این موفقیت‌ها در شرایط سخت تحریمی و با وجود کارشکنی دشمنان خارجی به دست آمده اند.

وی افزود: نهاد‌های انقلابی با اتکا به رهنمود‌های مقام معظم رهبری تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده و این ویژگی را در خود نهادینه کرده‌اند. ظرفیت همراستایی ئهاد‌های انقلابی با دولت یکی دیگر از مهمترین ویژگی این نهادهاست که در کنار توانمندسازی آحاد جامعه به توانمندی پایدار منتج می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت گفت: نهاد‌های انقلابی در سال ۱۳۹۸ حدود ۲.۵ درصد از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص دادند و مدیریت شایسته و روحیه جهادی در این نهاد‌ها منجر به ایجاد ۶۲۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در سال ۱۳۹۸ شده است.

ایروانی افزود: اهرمی کردن سرمایه‌های مردمی، پیشتازی در اقتصاد دانش بنیان، تشکیل صندوق‌های جسورانه و خطرپذیر و اهتمام به تکمیل زنجیره ارزش افزا از دیگر ویژگی‌های این نهادهاست. با این وجود نهاد‌های انقلابی جای سایر بخش‌های اقتصادی را تنگ نکرده اند و از رقابت با بخش خصوصی، تعاونی و شرکت‌های دولتی پرهیز می‌کنند.

وی به استناد گزارشات متعدد سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور مالیاتی کشور گفت: برخلاف ادعاها، نهاد‌های انقلابی تمام مالیات خود را پرداخته و جزو خوش حساب‌ترین مودیان مالیاتی به شمار می‌روند و این برخلاف تبلیغات دروغین وزارت خزانه داری آمریکا و سازمان‌های وابسته به CIA و رسانه‌های خارج نشین است. برچسب ها: نهاد های انقلابی ، خوش حسابی ، مودیان مالیاتی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OVr

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نهاد های انقلابی خوش حسابی مودیان مالیاتی نهاد های انقلابی مودیان مالیاتی نهاد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم مصلحت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 5 فیلم مصلحت به کارگردانی و نویسندگی حسین دارابی محصول سال 1399 است. «مهدی» پسر آیت‌الله مشکاتیان که یکی از مقامات بلندپایه‌ قوه‌ قضائیه است، مرتکب قتل می‌شود، اما از پذیرفتن آن سر باز می‌زند و اطرافیان پدرش به خاطر «مصلحت» انقلاب، سعی می‌کنند کسی دیگر را به جای او متهم جلوه دهند. فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، نازنین فراهانی، سهی‌بانو ذوالقدر، مهدی فریضه، علی دل‌پیشه، حسن تسعیری، مجید جعفری، وحید نفر، شهاب عباسیان، امیر شمس و محمدرضا سروستانی در این فیلم مقابل دوربین روزبه رایگا بازی کردند. فردین خلعتبری موسیقی متن این فیلم را ساخت و سیاوش کردجان این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است