Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران و به نقل از ورایتی، در جریان چهل و هشتمین دوره از جوایز برنامه‌های در طول روز «امی»، «لری کینگ» مجری فقیدآمریکایی به عنوان یکی از برندگان این مراسم معرفی شد.

در این مراسم «کینگ» برای مجری‌گری در مجموعه برنامه‌های تلویزیونی «اکنون با لری کینگ» به عنوان برترین مجری برنامه‌های گفت و گو محور و آموزنده انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو پسر این مجری، جایزه اش را از طرف «کینگ» دریافت کردند.

«کینگ» در طول فعالیتش بیش از ۳۰ هزار گفت و گو انجام داد که مصاحبه با «یاسر عرفات»، «نلسون ماندلا»، «ولادیمیر پوتین» و تمامی رئیس جمهورهای آمریکا از زمان «ریچارد نیکسون» تا «دونالد ترامپ» و هنرمندان مختلفی همچون «فرانک سیناترا» از جمله آن‌ها است.

در جریان این مراسم همچنین جایزه بهترین برنامه‌ گفت و گو محور سرگرم‌کننده به «برنامه کلی کلارکسون» و همچنین عنوان برترین مجری برنامه گفت و گو محور سرگرم‌کننده نیز به «کلی کلارکسون» رسید.

«بیمارستان عمومی» که به عنوان برترین سریال درام این جوایز در کنار برنامه «مخاطره» به عنوان برترین برنامه مسابقه‌ای و «الکس تربک» دیگر مجری فقید تلویزیونی به عنوان برترین مجری برنامه مسابقه‌ای معرفی شدند دیگر برگزیدگان این جوایز را تشکیل دادند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لری کینگ جایزه امی عنوان برترین گفت و گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رساله دکتری مهشید طالبی صومعه‌سرایی عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی این واحد با عنوان بررسی جامعه‌شناختی ۵۰ سال حکمرانی آب در ایران و تأثیرات اجتماعی و سیاسی آن بر جامعه، با تمرکز بر طرح انتقال بین حوضه‌ای آب از سرشاخه کارون به فلات مرکز، حائز رتبه برتر در نخستین جایزه ملی قانون شد.

نخستین جایزه ملی قانون با هدف توجه و تقویت شأن قانون‌گذاری مجلس همراه با مشارکت فراگیر دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، موسسات علمی، پژوهشی و پژوهشگران، پژوهشگاه قوه قضاییه، پژوهشکده شورای نگهبان و کانون وکلای دادگستری، در ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ با حضور محمدباقر قالیباف در تالار مدرس مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

براساس این گزارش، مهشید طالبی صومعه‌سرایی در این رویداد «نشان ملی قانون» را از قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دریافت کرد. همچنین این رساله پیش از این نیز حائز رتبه دوم بخش بزرگسال جشنواره بین‌المللی فارابی شده و کتاب تالیفی از آن نیز به عنوان کتاب برتر در هفتمین جشنواره مهندسی و مدیریت آب ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است؛ در نخستین دوره آئین جایزه ملی قانون، بیش از یک هزار و ۱۰۰ اثر در سه بخش پژوهش، آموزش و نظارت از سوی مجلس شورای اسلامی دریافت شد. پس از دریافت آثار، داوری تخصصی از سوی استادان شاخص و صاحب‌نظر در ۳ محور تخصصی شامل محور حکمرانی، سیاسی و حقوقی، محور زیربنایی، امور تولیدی و اقتصادی و محور اجتماعی، فرهنگی و مدیریت در چهار قالب کتاب، مقاله، پایان نامه و گزارش، صورت پذیرفت. همچنین در چهار محور اجرایی و حاکمیتی شامل تصویب، اجرا، نظارت و تبعیت از قانون، در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • ماجرای دست زدن یک انگشتی بچه ها در تلویزیون از زبان عمو قناد |‌ ویدئو
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد
  • پادشاه داستان های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟