Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس خارج شدن چهار ایستگاه از مدار را علت این خاموشی اعلام کرد و اظهار داشت: سه ایستگاه به مدار توزیع و انتقال برق وارد شده اند و تلاش‌ها برای بازگرداندن ایستگاه چهارم ادامه دارد.

او با بیان اینکه یک حادثه اتصالی در شبکه انتقال برق به شیراز علت این حادثه بوده است افزود: نیروگاه برق شیراز پس از این اتصالی از مدار خارج شد و به دنبال آن بخش‌هایی از شهر شیراز به ویژه مناطق جنوبی در خاموشی فرو رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری با بیان اینکه به زودی برق همه مناطق شیراز وصل خواهد شد از شهروندان خواست تا به گمانه زنی‌هایی که در فضای مجازی در باره علت خاموشی برق مطرح می‌شود توجه نکنند و اخبار را از مجاری رسمی پیگیری کنند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس با تقدیر از کارکنان و متخصصان برق در برگرداندن ایستگاه‌های برق به مدار و رفع حادثه افزود: سه ایستگاهی که از مدار خارج شده بودند در کمتر از نیم ساعت به شبکه توزیع و انتقال وارد شدند و سرعت عمل مهندسین و متخصصین برق قابل تحسین است.

انتهای پیام 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای فارس خاموشی برق شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی نیسان حامل گازوئیل در محور شیراز - اصفهان نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: بر اثر این حادثه مرد ۳۰ ساله جان خود را از دست داد.

مرادیان بیان کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • چین ۳ فضانورد را به ایستگاه فضایی‌اش می‌فرستد
  • سه فضانورد چینی به مدار زمین می‌روند
  • هوای اصفهان ناسالم است/ شاخص زرین‌شهر و قهجاورستان بر مدار قرمز
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • هوای اصفهان بر مدار سبز و زرد
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد