Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز از بهره برداری 6.5 کیلومتر از قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، امیر بهمنی با بیان این مطلب در حاشیه بازدید از آزاد راه تهران- شمال اظهار کرد: بر اساس پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار البرز و بازدیدهای مکرر از این پروژه بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات این پروژه برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس مقرر شده است تونل شرقی پروژه به طول ۶.۴ کیلومتر از پیچ سرهنگ تا پل زنگوله تا کمتر از ۴۵ روز دیگر زیر بار ترافیکی رود.

این مسئول خاطر نشان کرد: نظر به اینکه این آزاد راه ملی بوده و تاثیر قابل ملاحظه ای در تسهیل عبور و مرور و امنیت سفرهای هموطنان خواهد داشت، رفع موانع اجرایی جهت تسریع در عملیات عمرانی مورد تاکید استاندار بوده و تمام توان استان را در این راه بکار بسته و با تمام قوا در این مسیر گام بر می‌داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز جاده چالوس آزادراه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسریع در بازسازی محدوده طویر - مرزن آباد کندوان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر پیش ازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از جاده کندوان، با اشاره به این که دولت سیزدهم تلاش‌های قابل توجهی برای افتتاح قطعه دوم آزادراه تهران - شمال انجام داده است، افزود: این قطعه اکنون در زیربار ترافیک قرار دارد.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن عملیات اجرایی قطعه سوم آزادراه تهران - شمال به ضرورت تسریع در بازسازی محور کندوان محدوده طویر - مرزن آباد تاکید کرد و افزود: این طرح باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی با عنوان این که مسافران زیادی از محور کندوان تردد می‌کنند، تسریع در بازسازی و تعریض آن را ضروری دانست.

محمد مخبر به همراه وزیر راه و شهرسازی در سفری از پیش اعلام نشده از محور کندوان بازدید کرد.

کد خبر 6062813

دیگر خبرها

  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس یک طرفه شد
  • آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال
  • انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد
  • ضرورت تسریع در بازسازی محدوده طویر - مرزن آباد کندوان
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال