Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه ان بی سی نیویورک، بیش از ۷۵ سال است که روسای جمهور آمریکا و خانواده‌های آن‌ها طبق یک سنت دیرینه اسامی مستعاری را برای خود برمی گزینند که این اسامی مستعار به دلایل امنیتی به کار سرویس مخفی آمریکا می‌آمد. نکته جالب اینکه این اسم رمز‌ها برای اعضای یک خانواده با یک حرف مشترک آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش، کد رمز ویژه سرویس مخفی برای اعضای خانواده‌های اول آمریکا را از امروز تا به گذشته مرور می‌کنیم.

بایدن‌ها

اسامی کد مخفی خانواده رئیس جمهور فعلی آمریکا با حرف انگلیسی (C) آغاز می‌شود. کد رمز جوبایدن، سلتیک Celtic و جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، کاپری Capri است.

ترامپ‌ها

کدهای مخفی این خانواده با حرف انگلیسی (M) است و کد مخفی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، مغول (Mogul) بود. ملانیا، همسر وی با کد مخفی، الهه شعر و موسیقی ( Muse ) شناخته می‌شد. دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ، کوهنورد (Mountaineer)، ایوانکا، دختر بزرگ ترامپ شگفتی (Marvel)  و جرد کوشنر، داماد و مشاور ویژه ترامپ مکانیک (Mechanic)  کدگذاری شدند.

اوباما‌ها

 خانواده اوباما کدهایی که با حرف (R) انتخاب کرده اند. باراک اوباما با کد مخفی، مرتد (Renegade) شناخته می‌شد. میشل اوباما، همسر وی نیز کد مخفی، رنسانس (Renaissance) را داشت. فرزندان رئیس جمهور سابق آمریکا نیز کد‌های مخفی تشعشع (Radiance) و گل سرخ (Rosebud)  را داشتند.

خانواده بوش پسر

 کدهایی که با حرف (T) آغاز می شد از سوی خانواده بوش استفاده شده و مبتکر (Tumbler, later Trailblazer) را برای جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور اسبق این کشور انتخاب کرده بود. همسر وی، لورا بوش با نام، تمپو (Tempo)، باربارا بوش، دختر رئیس جمهور سابق با کد فیروزه (Turquoise) و جینا بوش، دیگر فرزند جورج بوش با کد تلالو (Twinkle) شناخته می‌شد.

ریگان‌ها

این خانواده نیز کدهایی که با حرف (R) آغاز می شد را انتخاب کرده و رونالد ریگان، رئیس جمهور اسبق آمریکا کد مخفی، راوهید (Rawhide) را داشت. نانسی ریگان، همسر وی رنگين كمان (Rainbow) و فرزندان وی نیز قافیه (Rhyme), گل سرخ (Rosebud) و لغزگو (Riddler) کد گذاری مخفی شده بودند.

کارتر‌ها

خانواده کارترها کدهایی که با حرف انگلیسی (D) انتخاب کردند و جیمی کارتر با کد مخفی لاک مستر ( Deacon) شناخته می‌شد. همسر رئیس جمهور اسبق آمریکا از کد مخفی رقصنده (Dancer) استفاده می‌کرد و دینام (Dynamo)، الماس (Diamond)، شهرآورد (Derby)  و کارگر کشتی (Deckhand) به عنوان کد مخفی فرزندان کارتر استفاده می‌شد.

نیکسون‌ها

سرویس مخفی آمریکا با کدهایی امنیتی که با حرف (S) آغاز می شد خانواده نیکسون‌ها را شناسایی می کرد. ریچارد نیکسون، رئیس جمهور اسبق آمریکا با کد مخفی نورافکن (Searchlight) شناسایی و همسر وی با کد نور ستاره (Starlight) شناخته می‌شد. شوگرفوت (Sugarfoot)، سمینول (Seminole) و کلاه آفتابی زنانه (Sunbonnet) کد‌هایی بود که سرویس مخفی آمریکا برای دیگر اعضای خانواده نیکسون استفاده می‌کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا سرویس مخفی آمریکا جو بایدن رئیس جمهور اسبق شناخته می شد سرویس مخفی کد مخفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن از خجالت پوتین درآمد

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند.

پایگاه اطلاع‌رسانی کاخ سفید نوشت که جو بایدن در سخنرانی خطاب به رای‌دهندگان در کارولینای شمالی در عین حال از یک طرح برای افزایش مالیات بر درآمد افراد قشر پردرآمد و رساندن نرخ این مالیات از ۸.۲ درصد به ۲۵ درصد صحبت کرده است. 

 به گفته رئیس جمهور آمریکا، این طرح می‌تواند باعث کسب ۴۰۰ میلیارد دلار از راه این مالیات در عرض ۱۰ سال آینده شود. 

 رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: «تصور کنید ما با این پول چه کار‌هایی می‌توانستیم انجام دهیم. ما می‌توانستیم به شکلی اساسی کسری بودجه فدرال را کم کنیم. ما می‌توانستیم خدمات مراقبت در منزل را تضمین کنیم. ما می‌توانستیم خیلی کار‌های اساسی دیگر را انجام دهیم از جمله اینکه سرانجام حمایت از اوکراین در برابر پوتین قصاب را تضمین کنیم.» 

 بایدن که تا کنون توهین‌های مکرری به رئیس جمهور روسیه داشته پیش از این نیز از پوتین با لفظ قصاب و خونریز توصیف کرده بود. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان دیدار از یک اردوگاه آوارگان اوکراینی در ورشو با پرسش از سوی خبرنگاران درباره اینکه پوتین مواجه شده و پاسخ داد: «او یک خونریز است.»

اوایل اسفند ماه گذشته نیز رئیس جمهور آمریکا به پوتین در یک مراسم خصوصی در سان فرانسیسکو توهین کرده و او را «دیوانه» و «حرامزاده» خوانده بود.

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در آن زمان در واکنش به این توهین بایدن گفت: «این اظهارات سخیف از زبان رئیس دولت آمریکا بعید بود توهین او به رئیس‌جمهور یک کشور مانند پوتین ننگ بزرگ برای خود ایالات متحده است.»

بایدن همچنین به تمدید تحریم‌ها علیه روسیه برای یک سال دیگر به بهانه دست داشتن در حملات سایبری پرداخت. دولت بایدن مدعی شده است فعالیت‌های شرورانه چشمگیر در فضای مجازی همچنان تهدیدی نا معمول و فوق العاده را متوجه امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد آمریکا می‌کند.

جو بایدن یک لایحه برای تامین بودجه دولت خود به ارزش ۱.۲ تریلیون دلار را امضا و از مجلس نمایندگان آمریکا درخواست کرد لایحه بودجه‌ای به بن‌بست خورده شامل کمک‌ها برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کند.

منبع: ایسنا

tags # جو بایدن سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • رئیس‌جمهور آرژانتین: اسرائیل در غزه هیچ افراطی مرتکب نمی‌شود
  • بایدن از خجالت پوتین درآمد
  • حمله دوباره بایدن به پوتین
  • بایدن باز هم به پوتین توهین کرد
  • توهین دوباره بایدن به پوتین
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد