Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد خمینی (ره)، صبح امروز دوشنبه ۷ تیرماه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش، در رابطه با عملکرد سال ۹۹ و برنامه‌های امسال این حوزه اظهار کرد:نوع فعالیت‌هایی که ما در حوزه معاونت حقوقی کمیته امداد با همکاری مجموعه دستگاه قضا در جهت اجرای عدالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدماتی را که در معاونت حقوقی کمیته امداد امام خمینی ارائه می‌کنیم یک بخش از موضوعات حقوقی و قضایی است که مربوط به پیگیری حقوقی مشکلات مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و پیگیری پرونده‌های سازمانی مجموعه کمیته است که در دیوان عدالت اداری در حال پیگیری است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد خمینی (ره) گفت:هدف ما اجرای ماده ۲ اساسنامه کمیته امداد و توانمندسازی اشتغال مددجویان کمیته امداد است زیرا باید مددجویان را به توانمندسازی برسانیم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افطاری با فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: حس افطاری کردن با این فرزندان قابل بیان نیست و این یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که کمیته امداد هر ساله انجام می‌دهد.

مالک رحمتی افزود: حضور در کنار ایتام فضای معنوی به افطاری ما می‌بخشد و امروز یکی از روز‌های نادر در زندگی من بود.

وی گفت: امیدواریم با دعای این عزیزان بتوانیم به مقام والای بندگی و عبودیت نائل شویم.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی نیز گفت: بمناسبت سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تعدادی از ایتام کلانشهر تبریز افطار را میزبان استاندار محترم هستند.

غلامعلی ملامهدی ضمن قدردانی از ترتیب دادن این فضای باصفا افزود: روح معنوی در سراسر این مراسم افطاری حاکم بود و از خیرین عزیز دعوت می‌کنم تا نسبت به ایتام بیش از پیش اهتمام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان