Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@05:18:23 GMT

تازه ترین شماره «سفیر» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۷۷۹۲۶

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک ملی ایران در گفت و گویی تفصیلی با دویست و هشتاد و چهارمین شماره نشریه داخلی بانک ملی ایران، تاکید کرده که تمام تلاشش را برای فائق آمدن بر بحران ها و ارتقای سطح خدمات کارکنان و مشتریان به کار بسته است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، «سفیر» ‌در این شماره «کارت اعتباری سهام عدالت» را موضوع پرونده خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات کاملی درباره چگونگی دریافت کارت اعتباری سهام عدالت،‌ نحوه ثبت نام متقاضیان،‌ میزان تسهیلات پرداختی و ... را می توان از این نشریه کسب کرد. گفت و گو با مسئولان اداره امور شعب استان مازندران،‌ گفت و گو با رئیس شعبه غدیر تنکابن، مطالبی درباره بانکداری الکترونیک و گفت و گو با مدیران چندین بنگاه اقتصادی که با بانک ملی ایران در تعامل اند،‌ از جمله مطالب این شماره سفیر است. «سفیر» به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود و نسخه دیجیتال آن در بخش نشریات پورتال خبری بانک ملی ایران قابل دسترس است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش‌سه"، این محرومیت به دلیل دریافت کارت زردی آماتورگونه برای آریا یوسفی ایجاد شد؛ جایی که در نیمه اول دیدار گذشته طلایی‌پوشان برابر نساجی در حالی که روی نیمکت نشسته بود به تصمیم داور مسابقه اعتراض کرد و با کارت زرد او جریمه شد.

حضور آریا که در مصاف با استقلال دچار مصدومیت شد و دو ماه از دسترس مورایس خارج شد، خبر خوبی برای هواداران سپاهان بود که این بازیکن دربی اصفهان را به دلیل محرومیت از دست داده است.

البته سپاهان در دربی جز آریا که غایب خواهد بود، شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد و وضعیت مصدومان پرشمار این تیم بهبود پیدا کرده است. در واقع محمد دانشگر دیگر غایب سپاهان است که فصل را از دست داده و درباره حضور پیام نیازمند هم اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

دیگر خبرها

  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارت خارجه به سپاه احضار شد!
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارتخارجه به سپاه احضار شد!
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • پاسخ ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
  • پاسخ محکم سفیر ایران در باکو به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی: دوره بازی مظلوم نمایی تمام شد پسر!
  • پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
  • تازه‌ترین گزارش آماری صندوق هنر منتشر شد/ توضیحات آقای مدیر