Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: منابع مالی ما محدود است اما کشتی آنقدر پول دارد که نمی داند چه کار کند و بافت مجموعه آزادی را تغییر می دهد. به گزارش ایسنا، علی مرادی در مورد اینکه اعلام کرده است قول مدال المپیک نمی دهد، بیان کرد: براساس منابعی که فدراسیون کشتی خوشبختانه جذب کرده است، ماشاءالله آنقدر پول دارند که  نمی‌دانند پولهایشان را چکار کنند و دارند بافت مجموعه آزادی را تغییر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما محدودیت منابع داریم قول مدال نمی دهم اما تلاش خود را می کنیم و من براساس واقعیت ها حرف می زنم. المپیک غیرقابل پیش بینی است و اینکه الان کسی بیاید بگوید چه تعداد و چه مدالی می گیرند کارشناسی نیست.
   
مرادی در مورد اینکه زمان انتخابات، قول ساخت خانه وزنه برداری در هر استان داد اما به نظر می رسد این اتفاق نیفتاده است، گفت: برخی هیات های استانی  وزنه برداری را به حیاط خلوت تبدیل کرده بودند و یکی، دو استان دیگر هنوز این تفکر بر آنها باقی است. هیات ها که تغییر کردند، تعداد قابل توجهی از سالن ها مرمت شده اند. تفاهم نامه‌ای را با بنیاد برکت داشتیم و قرار بود در زمینه ساخت خانه وزنه برداری کمک کنند اما با حادثه سیل و شیوع ویروس کرونا در ایران، این بنیاد در زمینه مشکلات معیشتی مردم کمک کرد و حرکت های اقتصادی خود را در زمینه دیگر انجام داد و ما نمی توانستیم به دوستان فشار بیاوریم که همه کارها را رها کنند و به ما کمک کنند. البته کمک جانبی دیگری به ما داشتند و اردوی تیم ملی که در رامسر در حال برگزاری است، با حمایت سپاه بوده است.

او در پاسخ به این پرسش که پس این تفاهم نامه ضمانت اجرایی نداشته است، تاکید کرد: بله داشت اما یکی از مفاد این بود که اگر مشکلاتی در زمینه اجتماعی پیش بیاید در بخش های دیگر کمک می کنند.

 مرادی در مورد اینکه در نرسیدن سهراب مرادی  و کیانوش رستمی به المپیک چقدر این دو وزنه بردار و چقدر فدراسیون مقصر بوده اند، تصریح کرد: کسانی که آمدند کاندیدا شدند و فشار هایی که به مجموعه ورزش وارد کردند باعث شد سه ماه وزنه برداری روی هوا باشد. دو هفته بعد از انتخابات حکم من صادر شد. هنوز هم برخی از این افراد که ادعا می کنند در جهت توسعه وزنه برداری گام برمی دارند در حال تخریب هستند. درست است آن موقع هم همین کادرفنی برسر کار بود اما به هر حال نظارت های تخصصی  بیشتری نیاز داشت و در همان ایام سهراب مرادی آسیب دید.

 او که با رادیو ورزش صحبت می کرد در مورد اینکه اگر سرمربی مقتدرتر بود شاید سهراب مرادی خارج از زمان تمرین زیر وزنه سنگین نمی رفت که آسیب ببیند، گفت: سرمربی ما زحمت خود را کشیده و می کشد و بدون ادعا دارد تلاش می کند. آن زمان هم من مسئولیتی نداشتم که بپرسم چرا آقای سرمربی اجازه دادید ورزشکار در آن ساعت تمرین کند. بعد از انتخابات هم با کمک وزیر  و رییس کمیته ملی المپیک تلاش کردم این ورزشکار به آلمان برود و درمان شود.    

رییس فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه قرار بوده حق الزحمه داوران در مسابقات جام فجر دلاری پرداخت شود، تصریح کرد: چه کسی گفته حق الزحمه را باید دلاری پرداخت می کردیم. داوران ما که در داخل قضاوت می کردند. گفتند چون جام فجر گزینشی المپیک است و می خواهند مهر داوری مسابقات بین المللی در کارت هایشان باشد، در این مسابقات حضور داشت باشند که موافقت کردیم و حق داوری آنها را به ریال دادیم و حتی مازاد بر آن پرداخت کردیم و به کسی قول ندادیم که دلاری حق الزحمه  می‌دهیم.

مرادی در مورد اعتراض برخی داوران نسبت به اینکه او نام خود را در مسابقات مهم از جمله المپیک ریو به عوان داور رد کرده است، گفت: من در المپیک ریو پشت صحنه حضور داشتم و کجا کار داوری انجام دادم. دارند دروغ می گویند. الان به من می گویند چرا رییس هیات را به عنوان داور فرستادید، من این کار را باز هم انجام می دهم چون دارد زحمت می کشد و نباید یک خسته نباشید به او بگویم؟
انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری فدراسيون كشتي فدراسیون وزنه برداری مرادی در مورد وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند اعزام نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوروش باقری سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که روز چهارشنبه انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی اضافه کرد: حسینی بعد از آسیب‌دیدگی  تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری
  • انوشیروانی: می توانستم علیه رستمی شکایت کنم/روزی که آمدم برخی گفتند با سر در باتلاق شیرجه زدی/ هیچ مراوده مالی با نصیرشلال ندارم+ فیلم