Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید رنجبر از برخورد و تصادف شدید وانت با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع) و توقف چند دقیقه‌ای دیگر رانندگان جهت جلوگیری از برخورد با این وانت خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر افزود: مقارن ساعت ۰۶:۰۰ صبح امروز، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) – پل شهدای خوزستان، یکدستگاه وانت که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و بشدت باگاردریل‌ها و بشکه‌های ترافیکی لاین سرعت بزرگراه برخورد و سپس متوقف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رنجبر افزود: با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه و بمنظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، ابتدا با حرکات دست و راکت از سرعت دیگر خودرو‌ها کاسته و در نهایت پس از کم شدن سرعت از چندین متر عقب‌تر خودرو‌ها متوقف شدند و با ایمن سازی محل حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: پس از حضور تیم اورژانس و معاینه سراپایی راننده وانت پیکان، به مداوای وی در محل حادثه پرداختند که خوشبختانه در این حادثه به راننده و کسی آسیبی نرسید.   بیشتر بخوانید: پراید عابر پیاده را به بیمارستان فرستاد
رنجبر درخصوص علت حادثه گفت: عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که: عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقیله علت اصلی این حادثه بوده است.
رنجبر از رانندگان خودرو‌ها خواست از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا پرهیز نموده و حتما قبل از حرکت به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده