Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «علی مرادی» روز دوشنبه در گفت وگوی رادیویی با گلایه از کمبود بودجه فدراسیون اظهار داشت: قول مدال ندادم چون محدودیت منابع مالی داریم اما به آن معنای نیست که تلاشی برای رسیدن به مدال نداشته باشیم بلکه تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم عملکرد خوبی در توکیو داشته باشیم. فدراسیون را با کشتی مقایسه کردم زیرا آنان آنقدر پول دارند که نمی‌دانند با آن چه کار کنند و بافت مجموعه آزادی را تغییر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید قبول کنیم که  المپیک غیرقابل پیش‌بینی است و نباید سخن غیر کارشناسی بگوییم.

عمل به وعده‌ها یکی دیگر از مباحث مورد نظر مرادی بود. وی در زمینه احداث خانه وزنه‌برداری در استان‌ها گفت:  برخی هیات‌های استانی، وزنه‌برداری را به حیاط خلوت تبدیل کرده بودند و یکی، دو استان دیگر هنوز این تفکر بر آنها باقی است. هیات‌ها که تغییر کردند، تعداد قابل توجهی از سالن‌ها مرمت شد. برای پیشبرد اهداف  تفاهم‌نامه‌ای را با بنیاد برکت داشتیم و قرار بود در زمینه ساخت خانه وزنه‌برداری کمک کنند اما با حادثه سیل و شیوع ویروس کرونا در ایران، این بنیاد در زمینه مشکلات معیشتی مردم کمک کرد و حرکت‌های اقتصادی خود را در زمینه دیگر انجام داد. نمی‌توانیم برای تحقق اهداف خود از بنیاد برکت بخواهیم که از کمک به مردم دست بکشد و کارها را رها کند تا خانه وزنه‌برداری احداث شود. 

وی ادامه داد: این بنیاد و دیگر نهادها کمک جانبی زیادی به ما داشتند و اردوی تیم ملی وزنه‌برداری مردان با حمایت سپاه در حال برگزاری است. البته تفاهم‌نامه فدراسیون با بنیاد برکت دارای ضمانت نامه اجرایی است و یکی از مفاد آن این است که اگر مشکلاتی در زمینه اجتماعی پیش بیاید در بخش‌های دیگر کمک می‌کنند.

مرادی با تبرئه خود از ماجرای نرسیدن مرادی و رستمی به المپیک افزود: باید کسانی پاسخگو باشند که با فشار به وزارت ورزش سه ماه تمام فدراسیون را روی هوا نگه داشتند و در همین ایام سهراب مرادی مصدوم شد. دو هفته بعد از انتخابات حکم من صادر شد. هنوز هم برخی از این افراد که ادعا می‌کنند در جهت توسعه وزنه‌برداری گام برمی‌دارند، در حال تخریب فدراسیون هستند. در نخستین اقدام پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون، با کمک وزیر  و رییس کمیته ملی المپیک تلاش کردم سهراب مرادی برای درمان به آلمان برود که متاسفانه نتوانست سهمیه المپیک را بگیرد.

وی با حمایت از «محمدحسین برخواه» سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری عنوان کرد: اینگونه نیست که اگر یک نفر دیگر بود مرادی مصدوم نمی‌شد. سرمربی تیم ملی زحمت خود را کشیده و می‌کشد و بدون ادعا دارد تلاش می‌کند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری با رد پرداخت پرداخت دلاری به داوران جام فجر در سال ۱۳۹۸ گفت: اینگونه نیست. مسابقات جام فجر گزینشی المپیک و بین‌المللی بود و داوران خواستند، مُهر داوری مسابقات بین‌المللی در کارت هایشان باشد که موافقت کردیم اما دستمزد آنان دلاری نبود بلکه به ریال بود. 

مرادی در واکنش به شایعه داوری در المپیک ریو تصریح کرد: من در المپیک ریو پشت صحنه حضور داشتم و کجا کار داوری انجام دادم. دارند دروغ می‌گویند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک تیم ملی وزنه برداری علی مرادی فدراسیون کشتی فدراسیون وزنه برداری کمیته ملی المپیک مجموعه ورزشی آزادی محمدحسین برخواه وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود

الهام حسینی با تصمیم سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان به جام‌جهانی تایلند نمی‌رود.

به گزارش ایسنا، با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند اعزام نخواهد شد.

کوروش باقری با تایید این خبر گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکورد های مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود. البته حسینی بعد از آسیب‌دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی نشد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش های این وزنه‌بردار تاریخ ساز و عنوان دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نوسازی ۱۵۰ هزار بافت فرسوده از طریق مشارکت‌های مردمی
  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری