Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@19:13:04 GMT

بازطراحی پیام صوتی نسخه iOS واتس‌اپ

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۲۱۵۸

بازطراحی پیام صوتی نسخه iOS واتس‌اپ

پیام رسان واتس‌اپ برای نسخه iOS سرگرم بازطراحی قابلیت پیام صوتی است و مشابه اینستاگرام، هنگامی که کاربر در حال ضبط پیام صوتی است، اشکال موجی نشان خواهد داد.

پایگاه خبری WABetaInfo گزارش کرد واتس‌اپ در حال تست این قابلیت برای کاربران iOS و اندروید است. قابلیت جدید برای عموم کاربران قابل دسترس نیست. با این حال این سایت موفق شد نسخه نمایشی از عملکرد این قابلیت را ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که کاربر در حال ضبط یک پیام صوتی است، واتس‌اپ اشکال موجی صوتی فوری را نشان می دهد. کاربر در حالی که مشغول ضبط پیام است می تواند ضبط را متوقف کرده و به پیام خود پیش از ارسال آن گوش کند. در حال حاضر برای کاربران هیچ راهی برای توقف ضبط پیام برای شنیدن صدای خود وجود ندارد.

واتس‌اپ در چند ماه گذشته سرگرم کار روی چندین قابلیت جدید بوده است. به عنوان مثال با تب جدید چتهای آرشیوی، هنگامی که قابلیت آرشیو شدن چت در واتس‌اپ فعال شود، هر زمان که کاربر پیامی از یک چت آرشیو شده دریافت کند، چت مذکور از حال آرشیو خارج نمی شود.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک و شرکت مادر واتس‌اپ در مصاحبه انحصاری با WABetaInfo به طراحی نسخه اپلیکیشن واتس‌اپ برای آیپد اپل اشاره کرده است. وی درباره پشتیبانی همزمان واتس‌اپ از چندین دستگاه گفت این قابلیت به زودی از راه خواهد رسید./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پیام صوتی واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاربران شبکه ایکس نسبت به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کاربران خارجی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نسبت به حمله شب گذشته جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند. آنها با اشتراک گذاشتن پیام‌هایی از این اقدام حمایت کردند.
 
یکی از کاربران با به اشتراک گذاشتن تصویر مقام معظم رهبری نوشت: «اگر در کنار ایران ایستاده‌اید، دست خود را بالا ببرید.» کاربر دیگری نوشت: «ایران متشکریم.»




 
جکسون هینکلز، کاربر آمریکایی تصاویری از برخی افراد را منتشر کرد و نوشت: «مردانی که از ایران حمایت می‌کنند در مقابل مردانی که از اسرائیل حمایت می‌کنند.»
 


وی همچنین با انتشار ویدئویی از وحشت صهیونیست‌ها از حمله ایران نوشت: «وقتی ارتش آنها 30 هزار نفر را در 6 ماه گذشته در غزه قتل عام کردند، آنها را تشویق کردند. اکنون آنها فریاد می‌زنند زیرا ایران فقط درصد کوچکی از آنچه اسرائیل انجام داده را پاسخ داده است.»
 
یکی دیگر از کاربران با انتشار تصویری از نتانیاهو و هیتلر نوشت: «هیتلر سال» و کاربر دیگری نوشت: «ایران برای آزادی و بشریت مبارزه می‌کند. ایران پیروز خواهد شد ان‌شاءالله.»




  
کاربر دیگری تصویری از نتانیاهو و جو بایدن به اشتراک گذاشت و نوشت: «بگذار یکدیگر را مقصر بدانند.»


 
برخی کاربران نیز با اشتراک گذاری تصاویری از مقام معظم رهبری به ایشان سلام نظامی دادند.


 
کاربر دیگری تصویری از رهبری انقلاب اسلامی ایران و سپاه پاسداران منتشر کرد و نوشت: «قدرت ایرانیان.»


 

دیگر خبرها

  • روز جهانی صدا ۱۴۰۳ + شعار و پوستر World Voice Day 2024
  • دستگاه دافع حشرات پارسیان دافع
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • استفاده بیش از ۴۵ هزار شهروند و گردشگر از «اصفهان من» در نوروز ۱۴۰۳
  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است
  • ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل
  • واتس‌اپ سن استفاده را به 13 سال کاهش داد
  • واکنش کاربران شبکه ایکس نسبت به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • کاربران عرب‌زبان در توییتر: افسانه ارتش اسراییل نابود شد
  • قابلیت‌های پیام‌رسانی در تردز آزمایش می‌شود