Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی فرشادان نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبودهای زیرساختی ناوگان حمل و نقل و مشکلات جاده‌های کردستان (قتلگاه و قصابخانه‌های انسانی) با افتتاح جاده جدید سنندج – مریوان، یکجا حل نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی،  سیدمهدی فرشادان نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به افتتاح جاده جدید سنندج مریوان که فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود، گفت: افتتاح پروژه تیژتیژ ـ گاران، بخشی از مطالبات به حق و اولویت‌دار منطقه است که مسیر ارتباطی سنندج ـ مریوان را نزدیکتر نموده و قطعا باعث کاهش تصادفات در این محور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس یادآوری کرد: کم‌کاری مسئولان دولتی قابل اغماض و چشم‌پوشی نیست، چرا که احداث جاده جدید سنندج - مریوان در جریان سفر رهبر معظم انقلاب به کوردستان در سال ۱۳۸۸ تصویب شد ولی اکنون پس از حدود 13 سال قرار است شاهد افتتاح این پروژه با نواقص موجود بدلیل پایان دولت باشیم.

فرشادان اظهار داشت: اگر وعده وعیده‌های بدون خروجی مدیران ناکارآمد نبود بدون تردید شاهد مرگ و میری کمتر در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران به وجود نیروهای دلسوز و کارآمد در استان نیز اشاره کرد و افزود: نباید به هیچ عنوان کم‌کاری اقلیتی ناکارآمد باعث دلسرد کردن اکثریتی متعهد و متخصص در حوزه توسعه راههای کوردستان شود، نباید بی‌انصافی کرد وجود نیروهای پر انرژی و جوان و متعهد در بدنه راه و شهرسازی کوردستان باعث شده در چند سال اخیر، اقدامات خوبی در حوزه راههای کوردستان رقم بخورد.

به گفته فرشادان، پیشنهاد طرح استیضاح آقای آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی با پیشنهاد اینجانب و هماهنگی نمایندگان مجلس دهم توانست بخشی از نواقص و کمبودهای حوزه راه شهری و روستایی استان کوردستان را رفع نماید، اما این وضعیت مطلوب ما نیست.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی رئیس‌جمهور منتخب آقای سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: قطعاً یکی از مطالبات ما از دولت تازه نفس و مردمی ایشان، توسعه ناوگان حمل و نقل کوردستان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دیواندره و کامیاران جاده جدید سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) افشاگری فرامرز خودنگاه از تماس نماینده مجلس تا پیشنهاد سکه و پرادو!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # صدا و سیما سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است
  • آبشار گویله مریوان، زیباترین آبشار کردستان + فیلم
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته می شود
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • (ویدئو) افشاگری فرامرز خودنگاه از تماس نماینده مجلس تا پیشنهاد سکه و پرادو!
  • ۱۵۰۰ هکتار اراضی پایاب سد قشلاق زیر آبیاری تحت فشار قرار گرفت