Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@05:27:12 GMT

رقم قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال لو رفت!

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۳۲۱۲

رقم قرارداد علیرضا بیرانوند با استقلال لو رفت!

فرارو: علیرضا بیرانوند می‌خواهد به استقلال برود؛ این خبری است که روز گذشته روزنامه گل به صورت اختصاصی روی جلد برد. اگرچه شایعه شده بود بیرانوند در صورت بازگشت به ایران راهی باشگاه سپاهان می‌شود، ولی این روزنامه نوشته بود که بیرانوند به یکی از پیشکسوتان سرخابی گفته در صورت بازگشت به ایران این بار استقلال را انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، سرعت انتشار این شایعه آن قدر سریع بود که با واکنش تند بیرانوند روبرو شد. او در گفتگو با خبر ورزشی با بی ارزش خواندن چنین شایعاتی آن را از بیخ و بن تکذیب کرد. با این وجود، اما امروز، روزنامه گل، منبعی که خبر انتقال بیرانوند به استقلال را کار کرده، برگ جدیدی رو کرده است و با نوشتن این تیتر که «بیرانوند – استقلال، قسمت دوم» به جزئیات بیشتری از این انتقال احتمالی جنجالی پرداخته است. در این گزارش اشاره‌ای به رقم توافق بیرانوند با استقلال هم شده و آمده که بیرانوند قرار است در استقلال ۵ تا ۷ میلیارد تومان بیشتر از پولی که از پرسپولیس گرفته را به جیب بزند!

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی، همچنان با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد دارد، ولی عنوان کرده اگر فرصت بازی به عنوان بازیکن فیکس را به دست نیاورد از آنتورپ جدا خواهد شد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام دوم توسعه قدیمی‌ترین میدان نفتی ایران

به گزارش خبرگزاری مهر ، مراسم امضای قرارداد گام دوم توسعه میدان نفتی مسجد سلیمان در قالب IPC با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، جواد اوجی وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت و محمدصادق عظیمی‌فر مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا برگزار شد.

در قالب این قرارداد با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری انرژی گستر سینا، ۱۵ حلقه چاه حفاری و عملیات سطح‌الارض صورت می‌پذیرد.

ارزش آفرینی ۱.۵ میلیارد دلاری و ایجاد اشتغال برای ۶ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم از دیگر ویژگی‌های این قرارداد است.

این میدان که در ۱۲۰ کیلومتری اهواز قرار گرفته، ۶.۳ میلیارد بشکه نفت درجای اولیه دارد. تا قبل از این بیش از ۲۵۰ حلقه چاه نفتی در میدان مسجد سلیمان حفر و ۱.۱۵ میلیارد بشکه نفت از آن تولید شده و ۵.۲ میلیارد بشکه نفت در این میدان باقی مانده است.

میدان نفتی مسجد سلیمان نخستین میدان کشف شده در خاورمیانه است که گام قبلی توسعه آن توسط شرکت ملی نفت چین(CNPC) صورت گرفته است.

کد خبر 6057512 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • استوری همسر بیرانوند از خاص ترین لحظه سال 1402 در جزیره کیش (عکس)
  • پسر بازیکن سابق استقلال گزینه جانشینی بیرانوند
  • استقلالی ها پیش از عید پولدار شدند
  • بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ کشور امضا شد
  • فیلم| لقبی که کنعانی‌زادگان به علیرضا بیرانوند داد
  • نتایج رتبه‌بندی روزنامه‌ها اعلام شد (اسفند 1402) + لیست های سراسری و استانی
  • گام دوم توسعه قدیمی‌ترین میدان نفتی ایران
  • (ویدئو) لقبی که کنعانی‌زادگان به علیرضا بیرانوند داد
  • لقبی که کنعانی‌زادگان به علیرضا بیرانوند داد (فیلم)
  • دیدار دوباره نکونام و حقیقی اینبار در دستگردی