Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به آسمانی شدن یکی از ماموران نیروی انتظامی در شهرستان لاهیجان گفت: صبح امروز ستوانیکم امید چائی‌پز رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان در درگیری با یکی از مراجعه کنندگان حین انجام وظیفه در محل کار خود به لقاءالله پیوست.

به گزارش قدس آنلاین، مجید رسول زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی همواره حافظان امنیت در کشور هستند، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف پلیس تأمین امنیت در کشور و تمامی شهرها بوده و در این راه نیروی انتظامی شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به آسمانی شدن یکی از مأموران نیروی انتظامی در شهرستان لاهیجان گفت: صبح امروز ستوان‌یکم امید چائی پز رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان در درگیری با یکی از مراجعه‌کنندگان حین انجام‌وظیفه در محل کار خود به لقاءالله پیوست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با تشریح جزئیات شهادت رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان بیان کرد:  قاتل ۲۸ ساله در اقدامی جنون آمیز و ناگهانی با این مأمور وظیفه‌شناس درگیر شده و به وی ضرباتی را وارد کرد که پس از ارتکاب قتل بلافاصله در محل حادثه دستگیر شد.

 رسول زاده با بیان اینکه رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان سریعاً به نزدیک‌ترین بیمارستان منطقه منتقل‌شده است، تصریح کرد:  متأسفانه در این حادثه ستوان‌یکم امید چائی پز بر اثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های شهر لاهیجان به دیار باقی شتافت

انتهای پیام/خ

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قتل نظام وظیفه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند