Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، آیین افتتاح این مدرسه 6 تیرماه 1400، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا و با حضور معلمان و دانش آموزان مدرسه، اهالی روستای بیجرلو و جمعی از مسئولان عالی‌رتبه استانی برگزار شد.

این مدرسه بیست و هفتمین مدرسه بانک اقتصادنوین است که در زمینی به مساحت 500 مترمربع و با اعتباری بالغ‌ بر 5 میلیارد ریال با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور احداث‌شده و با آغاز سال تحصیلی 1400- 1401 میزبان کودکان و نوجوانان روستای بیجرلو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعداد 13 مدرسه دیگر با مشارکت بانک اقتصادنوین در مناطق کمتر برخوردار در اقصی نقاط کشور در دست احداث است که با بهره برداری از این مدارس در ماه¬های پیش¬رو، تعداد مدارس احداث شده توسط این بانک به 40 خواهد رسید.

گفتنی است در مراسم افتتاح این مدرسه، علی شهرود رهور، رییس منطقه شمال غربی ایران بانک اقتصادنوین به نمایندگی از این بانک حضور داشت.

پربیننده ترین روز جهانی آگاهی از بیمه و نقش ازکی و بیمیتو در این صنعت جزییات وام‌ های جدید مسکن برای سپرده‌ گذاران سرویس استعلام چک بدون احراز هویت در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرد چرا شاهد شکل‌ گیری ابر بدهکاران بانکی هستیم؟ رقابت 35 هزار داوطلب برای استخدام در بانک ملت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک اقتصادنوین بانک اقتصادنوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    فرماندار  ارومیه ازطرح های عمرانی در دست اقدام در روستای بادکی بازدید و از نزدیک روند پیشرفت و احداث طرحهای در دست احداث در این روستا را بررسی   و دستورات لازم جهت تسریع در ادامه اقدامات را صادر کرد.

  پیرو بازدید استاندار آذربایجان غربی در اوایل سال گذشته و دیدار   با اهالی  این منطقه ودستور ایجاد امکات و زیرساختها از قبیل احداث مدرسه، مرکز جامع سلامت ، فضای سبزو چمن ورزشی ، فرهنگسرا و امکانات تامین تاسیسات و زیرساخت های آب شرب و فاضلاب، احداث و شن ریزی خیابانها و ...برای رفاه و آسایش مردم ساکن در این منطقه اقدامات اساسی برای احداث شروع  شده است  

 عزم فرمانداری شهرستان ارومیه   در قالب جلسات محرومیت زدایی واجرای مصوبات این جلسات و  نیز حضور  و بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از روند اجرای تاسیسات به طور مداوم تا حصول نتیجه ادامه دارد .

 مهرداد حاجیلاری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رحمان نوری بخشدار بخش مرکزی ارومیه به همراه روسا و مدیران ادارات مرتبط با پروژه های در دست اقدام در این بازدید فرماندار شهرستان ارومیه را همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری