Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به بازی مهم این تیم مقابل گل گهر در هفته ۲۵ ام لیگ برتر گفت:

“گل گهر تیم بسیار خوبی است و مربی با دانشی مثل امیر قلعه نوی را روی نیمکت خود دارد، پرسپولیس نباید به نتیجه بازی این تیم مقابل استقلال توجه کند قطعا این تیم برای جبران شکست مقابل استقلال به مصاف پرسپولیس می آید و با توجه به اینکه به دنبال کسب سهمیه آسیایی است به دنبال بسته بازی کردن و استفاده از ضد حملات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم سابق قرمزها با اشاره به بازی شب گذشته سپاهان و فولاد گفت:

” قهرمانی پرسپولیس در حال حاضر با توجه به شرایط جدول در اختیار این تیم است و نباید بازی های پیش رو را ساده نگاه کنند و امتیاز از دست بدهند، در صورت لغزش این تیم های دنبال کننده هستند که می توانند سریع جایگزین پرسپولیس در صدر جدول شوند.”

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به غیبت چند بازیکن تاثیرگذار این تیم در هفته های گذشته گفت:

” هر کدام از این بازیکنان (کمال،وحید امیری و سیامک) خصوصیات فنی خاصی دارند که هر زمان در ترکیب حضور داشتند توانسته اند موثر باشند، اما نباید از این نکته غافل شد که یحیی نیمکت خوبی در اختیار دارد و بازیکنان جانشین به خوبی جای بازیکنان ثابت را در تیم پر کرده اند و نشان دادند فاصله ای میان ترکیب اصلی و نیمکت نیست.”

بهنام ابوالقاسم پور به نقش امید عالیشاه در بازی های اخیر پرسپولیس اشاره کرد و گفت:

عالیشاه بازیکن پخته و با تجربه ای است که نشان داده است هر زمان در ترکیب قرار می گیرد می تواند به تیم کمک کند، او سالهاست در پرسپولیس حضور دارد و با مربیان مختلفی کار کرده است که این تجربه حالا در پرسپولیس به کمک این بازیکن آماده و تاثیرگذاری او در نتایج تیم کاملا مشهود است.”

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد مهدی عبدی گفت:

“مهدی عبدی یک بازیکن جوان است که در نیم فصل اول با توجه به شرایط تیم و نبود مهاجمان تخصصی انتظارات خاصی از او داشتند اما او در نیم فصل دوم روند بهتری پیدا کرد و از فرصت ها خوب استفاده می کند، به نظر من مهدی عبدی ذخیره بسیار خوبی برای زوج  عیسی و مغانلو است و هر زمان به عنوان بازیکن جانشین به ترکیب اضافه شده است تاثیر خود را نشان می دهد.

ابوالقاسم پور با اشاره به ابقای اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی گفت:

فدراسیون تصمیم درستی گرفت، این مربی با تیم ملی نتیجه گرفته و اگر فدراسیون شخص دیگری را جایگزین او می کرد کار درستی نبود، امیدوارم بازیکنان تیم ملی هم از این تصمیم فدراسیون حمایت کرده و اسیر برخی حواشی نشوند، تاثیر اسکوچیچ در بازی های تیم ملی در منامه کاملا مشخص بود و شاهد بودیم بازی های تیم ملی با زمان ویلموتس کاملا متفاوت بود که این خود نشان دهنده کارهایی است که این مربی در این مدت انجام داده است.”

مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس در ادامه تصریح کرد:

” اسکوچیچ ابزار خوبی در اختیار دارد و بازیکنان تیم ملی در باشگاه های اروپایی جزو بهترین های تیم خود هستند که این یک نکته امیدوار کننده برای این سرمربی کروات در ادامه راه خواهد بود، طارمی، سردار، جهانبخش و سامان قدوس در تیم های خود ستاره هستند ک این می تواند در کنار هدایت خوب اسکوچیچ ضامن موفقیت تیم ملی در راه صعود به جام جهانی باشد.”

ابوالقاسم پور در پایان به تغییرات شکل گرفته در آکادمی باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت:

من خودم منتقد اصلی وضعیت تیم های پایه باشگاه پرسپولیس بودم، اما محسن خلیلی، اسماعیل حلالی و بزیک بچه های جوانی هستند که می توانند در آینده تحولات خوبی در آکادمی ایجاد کنند تابازیکنان خوبی به تیم بزرگسالان تحویل دهند من این تغییرات را مثبت ارزیابی می کنم و فکر می کنم تیم های پایه پرسپولیس به یک خون تازه نیز داشتند، آقای سمیعی تصمیم درستی گرفت و در ادامه می توان از تجربیات آقای پنجعلی در بخش دیگری از باشگاه پرسپولیس بهره برد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر اخبار پرسپولیس بهنام ابوالقاسم پور پرسپولیس لیگ برتر محسن خلیلی باشگاه پرسپولیس ابوالقاسم پور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • ابعادی از ظهور قدرت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است