Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران گفت: چون باید سه روز از جیب فدراسیون هزینه می‌شد، سفر به اسپانیا برای حضور در تورنمنت چهارجانبه لغو شد.

رضا نوری در گفت‌وگو با میزان، درخصوص برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال جوانان جهت حضور در جام جهانی لتونی اظهار داشت: این کار در ابتدا برای تیم ملی بزرگسالان انجام شد و برای نخستین بار بود که مراسم رونمایی از پیراهن برای رده جوانان و با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کارخانه کاله در ۹ نقطه تهران بیلبورد‌هایی از بازیکنان تیم جوانان نصب کرده بود که انجام چنین کار‌هایی برای بازیکنان جوان باعث افزایش انگیزه می‌شود و فکر می‌کنم پیش از اعزام به جام جهانیی این کار تغذیه روحی و روانی خوبی بود.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران درباره آخرین روز‌های تمرینات پیش از اعزام به جام جهانی گفت: روز گذشته آخرین جلسه تمرین برگزار شد و امروز (سه‌شنبه) به همه استراحت دادیم و قرار است فردا راهی لتونی شویم.

وی درمورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم جوانان در جام جهانی خاطرنشان کرد: واقعا پیش‌بینی نتیجه در رده سنی جوانان سخت است، زیرا تیم‌ها در هر دوره پوست اندازی می‌کنند و با نسلی جدید در مسابقات حاضر می‌شوند، اما اگر بخواهیم دقیق‌تر بررسی کنیم، صربستان یکی از قدرت‌های بسکتبال جهان است و همیشه از بهترین تیم‌ها در رده جوانان هم بوده است و لتونی هم که دیگر حریف ماست در بسکتبال جهان حرفی برای گفتن دارد و هم از شرایط میزبانی برخودار است. به نظرم تنها مشکل بسکتبالیست‌های آسیایی ضعف فیزیکی و قامتی است، زیرا از نظر تکنیک و توانایی بازی چیزی ار بازیکنان اروپایی کم ندارند.

نوری افزود: تیم ایران هم تیم بسیار آماده و دونده‌ای است. تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا در شوت و دوندگی به سطحی بالاتر از حد معمول برسیم تا بتوانیم با این دو فاکتور مقابل تیم‌های بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشیم. تیم دونده‌ای داریم و می‌توانیم با این دوندگی در کوارتر‌های سوم و چهارم عرصه را بر تیم‌های بزرگ تنگ کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان با انتقاد از برخی کمبود‌ها تصریح کرد: برای کسب موفقیت یک سری امکانات و تدارکات لازم است، ولی متاسفانه برنامه‌هایی که داشتیم، تمام و کمال اجرا نشد. تیم ملی برای حضور در المپیک راهی ژاپن شد و چند دیدار دوستانه با این تیم انجام داد و قرار است دو بازی خوب با اسپانیا و آرژانتین برگزار کند، اما برای تیم جوانان این تدارکات فراهم نشد. اسپانیا از ما خواست در تورنمنت چهار جانبه که با شرکت دو تیم اروپایی، یک تیم آفریقایی و تیم ایران برگزار می‌شد، حاضر شویم، ولی چون باید سه روز از جیب فدراسیون هزینه می‌شد، این سفر لغو شد. امیدوارم نداشتن بازی تدارکاتی در شروع مسابقات گریبمان را نگیرد، زیرا اگر یادتان باشد در لیگ هم به خاطر ابتلای بازیکنانمان به کرونا شروع بدی داشتیم، ولی پایان خوب بود، اما در جام جهانی فرصتی برای استاه نیست.

 

بیشتر بخوانید: همه به دنبال انتقاد؛ بسکتبال آرامش می‌خواهد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال رضا نوری تیم بسکتبال جوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال فدراسیون بسکتبال رضا نوری تیم بسکتبال جوانان تیم بسکتبال جوانان جام جهانی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!

به گزارش ورزش سه، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از تساوی خانگی ۲-۲ مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: نمی‌دانم باید چه احساسی داشته باشم، چون همه چیز دست خودمان بود ولی ۲ امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه و گل دوم را روی شوتزنی خوردیم ولی به جز این دو صحنه، در ۹۰ دقیقه صحنه دیگری از حریف یادم نمی‌آید.

ویدئو: 330354

وی افزود: از نتیجه خیلی ناراحتم ولی از طرفی ۵ بازیکن‌مان نبودند و جای برخی بازیکنان عوض شده بود. با این شرایط نمی‌توان ایرادی گرفت. در فوتبال، همیشه اشتباه پیش می‌آید. وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند، بازی را کنترل کردند و وظایف‌شان را خوب انجام دادند، نمی‌توانم حرفی به آن‌ها بزنم.

سرمربی گل‌گهر گفت: فقط یک شوت بود. این کل موقعیت‌های حریف بود. در تمام ۹۰ دقیقه، دو بر صفر جلو بودیم و از سمت مقابل چیزی ندیدیم. واقعا جای تعجب است که چگونه ۲-۲ مساوی شد.

اوزونیدیس تصریح کرد: من، بازیکنان را باور دارم و حمایت‌شان می‌کنم. الان لازم است که همه ما و باشگاه، از بازیکنان حمایت کنیم. لازم است بدانند حمایت ما را دارند.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم