Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسمی که توسط جهاد دانشگاهی یزد برگزار شد، تندیس ملی فداکاری را به خانواده چهار شهید مدافع سلامت استان یزد اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در مراسم تجلیل از خانواده شهدای سلامت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار داشت: کرونا یک امتحان الهی است و پرستاران و مسئولان حوزه بهداشت و سلامت تاکنون از این امتحان سربلند بیرون آمده اند و مقاومت آنها ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بسیاری از این افراد می توانستند کار را رها کنند و ابتدا به فکر نجات جان خود باشند اما اینها ایستادند، فداکاری کردند و حیات را به انسانها بازگرداندند که این حرکت بسیار عظیم است.

امام جمعه یزد ادامه داد: به طور قطع به خانواده های داغدار هم بسیار سخت می گذرد اما در نظر داشته باشید که خدمات شهدای شما به جامعه بشری هرگز فراموش نخواهد شد و پاداش آنها نزد خداست.

ناصری با اشاره به کلام خدا که می فرماید شهدا نزد او روزی می خورند، گفت: جایگاه شهدا بسیار عظیم است و خانواده های شهدا نیز باید شهدا را حاضر و ناظر و زنده بدانند و برای حفظ این جایگاه ارزشمند بکوشند و صبر و مقاومت را از خدا بخواهند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: فرزندان این شهدا باید بر اساس اخلاق اسلامی و با ایمان و معنویت رشد کنند تا بتوانند جانشین شایسته پدران و مادران خود باشند و حرکات خوب آنها در آینده و خدمتگزاری آنها به مردم، درجات پدران و مادران خود را ارتقاء دهند.

وی ادامه داد: مسئولان حوزه بهداشت و درمان نیز نگاه ویژه به کادر درمان به ویژه شهدای مدافع سلامت داشته باشند.

فرهنگ ایثار و فداکاری همچنان در جامعه پابرجاست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این مراسم یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهیدان پاکنژاد را گرامی داشت و این شهید والامقام را الگوی اخلاق و فداکاری دانست و گفت: فرهنگ ایثار و فداکاری همچنان پابرجاست و نمونه این ایثار و فداکاری، شهدا و خانواده‌های شهدای مدافع سلامت هستند.

محمدرضا میرجلیلی عنوان کرد: از تمامی کادر درمان استان یزد که در طول بیش از یک سال گذشته با ایثار و گذشت مشغول به خدمت رسانی به کادر درمان هستند، قدردانی کرد.

وی همچنین اقدام جهاد دانشگاهی در اجرای طرح تندیس ملی فداکاری جهاد دانشگاهی را قابل تحسین دانست و گفت: پاسداشت مدافعان سلامت، پاسداشت انسانیت است و همه ما باید قدردان انسان‌هایی باشیم که از جان و سلامت خود گذشتند تا سلامت را برای جامعه به ارمغان بیاورند.

تندیس ملی فداکاری نماد ترویج و تعمیق مسئولیت اجتماعی است

رئیس جهاد دانشگاهی یزد نیز در این مراسم در این مراسم اظهار داشت: هر سال آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با هدف ترویج و تعمیق مفهوم مسئولیت اجتماعی بارویکرد ایثار و فدارکاری برگزار می‌شود.

فاطمه سعادت جو افزود: بر اساس آئین نامه این رویداد ملی فرهنگی، حضور داوطلبانه در کشور، انقلاب اسلامی و حریم اهل بیت (ع)، ارائه خدمات پیشگیرانه و امدادرسانی داوطلبانه در حوادث و رخدادهای طبیعی یا غیرمترقبه، انجام فعالیت‌های داوطلبانه در امور خیریه، تامین ارگان‌های حیاتی بیماران نیازمند از طریق اهدای خون و عضو، مشارکت داوطلبانه در سازندگی از هفت اقدام فدکارانه تعریف شده است.

در این مراسم از خانواده چهار شهید مدافع سلامت استان یزد، عبدالمنان جعفری، مرضیه محمدی، ام البنین نیری و محمدحسین باقری تجلیل و تندیس ملی فداکاری جهاد دانشگاهی به آنها اعطا شد.

این مراسم با همکاری جهاد دانشگاهی یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه علوم پزشکی یزد، دانشگاه یزد و دانشگاه آزاد، بهزیستی، هلال احمر، انتقال خون، کمیته امداد، نظام پزشکی و نظام پرستاری، بسیج دانشجویی و ستاد اجرایی همکاری امام در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدافعان سلامت یزد اهدای تندیس شبستان یزد تندیس ملی فداکاری جهاد دانشگاهی امام جمعه یزد مدافع سلامت استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک با رئیس سازمان جهاد دانشگاهی که با حضور اعضای هیأت مدیره جهاد دانشگاهی و معاونان سازمان ثبت با محوریت تعاملات فی‌مابین دو سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه سال جدید سال مردمی سازی تولید است و سال گذشته تجربیات خوبی در بحث همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری داشتیم، گفت: سازمان ثبت در زمینه تثبیت مالکیت و صدور اسناد حد نگار، نیازمند افراد متعهد با دانش تخصصی بالاست و تعامل با مجموعه جهاد دانشگاهی راهگشای سازمان ثبت در تسریع و تسهیل صدور اسناد حد نگار است.

وی افزود: خرید ماهواره با هدف به روز رسانی تصاویر ماهواره‌ای در تثبیت مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی در سال آینده و همچنین گسترش تعاملات با جهاد دانشگاهی در اجرای این طرح چهره جدیدی از سازمان ثبت را ارائه خواهد کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای متشکل از پژوهشگران و نخبگان در حوزه‌های مختلف است و سازمان ثبت اسناد نیز در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه علاوه بر کار میدانی و فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی اقدامات عظیمی را در خدمت رسانی به مردم خلق کرده است.

بابایی در ادامه با اشاره به دستاوردهای سازمان ثبت در ۳۰ ماه گذشته، عنوان کرد: ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی، ۵۱ درصد از پهنه‌های کشاورزی، ۸۰ درصد از اراضی موقوفه و صددرصد اماکن نظامی تثبیت و مستندسازی شده که این نتایج حاصل ۱۱۰ سفر استانی و تشکیل قرارگاه‌های حدنگاری "شهید سلیمانی" در تمامی واحدهای ثبتی سراسر کشور است.

صدور اسناد الکترونیک و همچنین الکترونیکی کردن فرآیندهای ثبت شرکت‌ها در تیرماه سال جاری و رونمایی از سامانه کاتب در هفته قوه قضائیه و الکترونیکی نمودن بسیاری از خدمات تا پایان سال از دیگر مواردی بود که رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به آن اشاره کرد و گفت: این اقدامات نقش مؤثری در کاهش مراجعات مردمی و افزایش رضایتمندی مردم دارد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه بر انعقاد تفاهم نامه مشترک فی‌مابین دو سازمان در تمامی حوزه‌ها بالاخص در حوزه حدنگاری و مالکیت معنوی و همکاری در برداشت‌های ماهواره‌ای در حوزه نقشه برداری، بهره گیری از ظرفیت نخبگان حوزه جهاد دانشگاهی، تشکیل کارگروه مشترک به جهت تسهیل در صدور اسناد تاکید کرد.

مسلمی نایینی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی نیز در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌های این سازمان در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و تحقیقاتی خواستار تعاملات روزافزون دو سازمان شد و افزود: تثبیت مالکیت املاک و اراضی جهاد دانشگاهی و اراضی و املاکی که سالهاست مورد اختلاف و محل دعوا بوده نیازمند تعامل جدی با سازمان ثبت است.

در این نشست معاون امور املاک و کاداستر، معاون فن آوری و خدمات الکترونیک ثبت، سرپرست مرکز مالکیت معنوی و مدیر کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری سازمان ثبت نیز آمادگی این سازمان را در زمینه تثبیت مالکیت و ساماندهی املاک جهاد دانشگاهی، ایجاد فضای پژوهشی و تحقیقاتی در صدور اسناد حد نگار، ثبت برند و علائم تجاری، تعریف مسیر سبز برای جهاد دانشگاهی اعلام کردند.

کد خبر 6084567

دیگر خبرها

  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • مناف هاشمی: افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند