Web Analytics Made Easy - Statcounter

موحدیان گفت: برای تشکیل کمیسیون قران و عترت در شورای شهر ابتدا باید راهبرد مشخص شود تا بر اساس آن، ساختار تعریف شود و متناسب با ساختار تصمیم گیری شود لذا شاید نیازی به ایجاد کمیسیون قران و عترت در شورا نباشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» شامگاه دوشنبه (7 تیر) در جلسه هم اندیشی جامعه قاریان قرآن مشهد با منتخبین ششمین دوره شورای شهر مشهد که در مسجد امام جواد (ع) واقع در بلوار امت 2 برگزار شد؛ ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه در پاسخ به رئیس موسسات و فعالان قرانی برای تصویب کمیسیون قران و عترت در شورای شهر پیش رو؛ گفت: اگر هدف کلی و راهبرد رسیدن به هدف عملیاتی روشن باشد، می توانیم نوع ساختار رسیدن به این هدف و راهبرد را مشخص و عملیاتی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اینکه دوستان قرانی به این نتیجه رسیدند که کمیسیون قران و عترت شکل بگیرد، تا راهبرد مشخص نباشد شاید نیازی به کمیسیون قران و عترت نباشد بلکه نیاز به یک مدیریت باشد و یا اینکه زیرمجموعه کمیسیون فرهنگی یک مدیریت تشکیل شود.

 

وی افزود: ما راهبرد جامعه قرانی برای گسترش بحث فرهنگ قران و عترت را نمی دانیم؛ لذا از نظر ساختاری تا راهبرد نداشته باشید نمی توان ساختار تعریف کرد؛ ساختار متناسب با استراتژی است، اگر استراتژی خود را برای ما تعیین کنید که چه کاری می خواهید انجام دهید و چه مسیری را برای رسیدن به این هدف طی کنید راحتر می توانیم تصمیم بگیریم که چه ساختاری می تواند این اهداف شما را عملیاتی کند.

 

موحدیان گفت: شاید به این ساختار برسیم که کمیسیونی تشکیل شود ، شاید هم به این نتیجه برسیم که زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی یک کارگروهی شکل بگیرد و این به راهبرد وابسته است، ساختار بدون تعیین راهبرد مردم را کلافه می کند لذا دوستان قرانی راهبردهای خود را برای توسعه فرهنگ قران و عترت مشخص کنند چرا که بیان راهبرد موجب شکل گیری ساختار قوی تر می شود.

 

وی ادامه داد: در زمینه فعالیت های قرانی  نظام ماموریت را به اوقاف و اداره ارشاد داده است و ما نمی توانیم در کاری دخالت کنیم که نظام قانون دارد و ماموریت داده است و اگر بخواهیم کاری انجام دهیم باید در تعامل با آنها انجام دهیم و نمی توانیم در راس ورود کنیم.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیسیون قران و عترت جامعه قرانی کمیسیون قران و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل اقدام رژیم صهیونیستی در استفاده از کوادکوپترها را مضحک دانست و آن را عملیات خنده صادق در برابر عملیات وعده صادق توصیف کرد و گفت: این اقدام مذبوحانه نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در برابر ایران مستاصل، ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است.

علیرضا تقوی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با راهبرد رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی است که برای کشورهای عربی منطقه می‌تواند یک خطر محسوب شود اما برای جمهوری اسلامی ایران خطری ندارد؛ آنها خوب می‌دانند که درگیری با ایران و حمله مستقیم به ایران چه تبعاتی می‌تواند برای آنها داشته باشد و لذا سعی کردند با استفاده از عوامل خرابکار داخلی و کواد کوپترهای حامل مواد منفجر اقدام خود علیه جمهوری اسلامی ایران را انجام دهند.

وی با اشاره به تیتر اول روزنامه هاآرتص مبنی بر اینکه حمله خاموش اسرائیل به اصفهان نشان داد نتانیاهو هیچ راهبردی در قبال ایران و غزه ندارد، افزود: این اقدام نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در برابر ایران مستاصل، ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است؛ در واقع ضربه عملیات وعده صادق به حدی سنگین بود که این رژیم هنوز در یک سردرگمی راهبردی به سر می‌برد و قدرت واکنش و تعقل مناسب در برابر جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل تصریح کرد: رژیم صهیونیستی سعی کرد در برابر اقدام پیروزمندانه ایران، یک واکنش ضعیف برای مصرف داخلی و افکار عمومی خود انجام دهد و پس از آن با بزرگنمایی اقدام خود به گونه‌ای القا کند که ما پاسخ ایران را دادیم اما همین حرکت هم توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی به صخره گرفته شد تا جایی که حتی وزیر نتانیاهو این اقدام را مضحک خوانده و آن را مسخره می‌داند.

وی ادامه داد: در نتیجه باید گفت این اقدام مذبوحانه که البته برخی به طنز آن را «عملیات خنده صادق» نامیده‌اند، نشان داد که رژیم صهیونیستی که اصلاً قابلیت درگیری با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از درگیری با ایران به شدت احتراز کرده و بعید است که بتواند در یک نبرد در برابر جمهوری اسلامی ایران مقاومت کند.

تقوی نیا با اشاره به صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: امروز دیگر کسانی که می‌گفتند اسرائیل برای ایران در سوریه دام پهن می‌کند و قصد جنگ با ایران را دارد نیز به اشتباه محاسباتی خود پی برده‌اند و مشخص شد تحلیل چنین افرادی درست نبوده است.

کد خبر 746189

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است