Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین دهقان طزرجانی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از یک واحد فولادی در عقدا اظهار داشت: با در دستور کار قرار دادن حمایت های حقوقی و قضایی از صنایع و واحدهای تولیدی، دستگاه قضایی با جدیت بیشتر همه ظرفیت‌های خود را برای کمک به تولید به کار خواهد گرفت.

وی افزود: تحقق شعار سال و طبق منویات مقام معظم رهبری، تحقق جهش تولید باید در رأس برنامه‌ها قرار گیرد و جهش تولید و رونق اقتصادی نیازمند همراهی و تعامل تمام دستگاه های ذی ربط با دستگاه قضاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان طزرجانی، تنها راه نجات و پیروزی در جنگ اقتصادی را تولید داخلی دانست و تصریح کرد: با بازدیدهای حضوری و پا به میدان گذاشتن مسئولان قضایی می توان حامی و پشتیبان جبهه تولید و صنعت در کشور بود.

وی افزود: دستگاه قضا در حمایت قانونی و رفع موانع پیش پای تولید و تولیدکنندگان، از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

در جریان این بازدید، گزارشی از فعالیت‌ها و طرح‌های تحقیق و عملکرد تولید در این صنعت ارائه شد.

در حال در عقدا حاضر بیش از ۵۰۰ نیروی فعال در روند تولید ۹۰۰ هزار تن محصول فولاد مشغول به کار هستند.

کد خبر 5246702

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری یزد تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا انتخابات 1400 گرگان قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه اردبیل هفته قوه قضاییه ایلام شیوع کرونا واکسن کرونا کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، حسین مدرس خیابانی در دیدار محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان که در جریان سفر به این استان انجام شد، با اشاره به برنامه های شرکت ملی صنایع مس ایران در زمینه رشد تولید اظهار کرد: همه تلاش ما بر تحقق شعار سال جاری و رشد تولید استوار است و برای تحقق این هدف، همه ظرفیت‌ها را به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی حتما یکی از وظایف ماست، تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها، افزایش بهره وری با نوسازی خطوط تولید و پشتیبانی از تولید به عنوان الزامات تحقق شعار سال جاری مدنظر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به مجموعه ذخایر مس و ظرفیت های ایجاد شده در این صنعت افزود: پیشبرد و سرعت بخشیدن به طرح های توسعه ای صنعت مس جزو اولویت های این شرکت محسوب می‌شود چرا که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرموده اند معدن می تواند جایگزین نفت شود.

استاندار کرمان هم در این دیدار، ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای اولویت قرار دادن اجرای طرح های توسعه ای گفت: مس بزرگترین صنعت استان کرمان محسوب ‌می‌شود و آماده حمایت از هرگونه اقدامی در راستای توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت هستیم.

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه پروژه های مشترکی جهت همکاری در حوزه مسئولیت های اجتماعی وجود دارد، افزود: همکاری با شرکت های دانش بنیان در راستای افزایش بهره‌وری از موضوعاتی به شمار می‌شود که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: معادن خرد و کوچک زیادی در حوزه صنعت مس استان داریم که برای منطقه و محدوده اطراف خود دارای اهمیت هستند و ظرفیت‌های متنوعی نیز دارند.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند