Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهباز حسن پور صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیک بودن به زمان تحلیف رئیس جمهور و نیز انتخاب و رأی اعتماد به وزرای دولت، اجلاسیه اول مجمع نمایندگان برای سه ماه تمدید و پس از آن انتخابات مجمع نمایندگان استان برای دور دوم برگزار خواهد شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر با اشاره به مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزود: خوشبختانه موضوع انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب رئیس جمهور اصلح که مورد تأیید مجمع نمایندگان استان نیز قرار داشت، به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با عنایت به تغییر و تحولات دولت در خصوص انتخاب رئیس جمهور و نزدیک بودن زمان مراسم تحلیف رئیس جمهور و نیز با عنایت به در پیش بودن رأی اعتماد وزرا در مجلس شورای اسلامی، با تصویب اکثریت نمایندگان استان، انتخابات مجمع نمایندگان برای سال دوم، به مدت سه ماه به تعویق افتاد که پس از این مدت با همدلی و همراهی نمایندگان، انتخابات مجمع برگزار شود.

حسن پور ادامه داد: با توجه به مصوبه نمایندگان مبنی بر تمدید سه ماهه اجلاسیه اول مجمع استان کرمان، مصوب شد هیئت رئیسه مجمع، آئین نامه اجرایی مربوط به شرح وظایف، اقدامات و برنامه‌های آتی مجمع نمایندگان را در طول این سه ماه تنظیم و به تصویب برساند.

وی بیان کرد: امیدواریم با محوریت ولی فقیه، استاندار و سایر مسئولین، و با استفاده از نیروهای ارزشی و ولایی در استان، ضمن همراهی مجمع نمایندگان اقدامات ارزشمندی در طول سالهای آتی در استان داشته باشیم.

کد خبر 5246714

منبع: مهر

کلیدواژه: شهباز حسن پور مجمع نمایندگان استان کرمان نمایندگان مجلس ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا انتخابات 1400 قوه قضاییه گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل هفته قوه قضاییه ایلام شیوع کرونا واکسن کرونا کنکور سراسری مجمع نمایندگان رئیس جمهور سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ در پیام مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی آمده است: اقدام انقلابی و عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با رمز مقدس «یا‌رسول‌الله» در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث و کودک‌کش صهیونیستی از جمله، حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران آنچنان غرورآفرین، عزت‌بخش و بازدارنده بود که نه تنها شادی ملت انقلابی ایران را به همراه داشت بلکه سبب شادی و عزت جبهه مقاومت و جهان اسلام، محرومین ، مستضعفین و آزادی‌خواهان جهان گردید.

در بخشی از پیام رییس مجمع نمایندگان گیلان آمده است: پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام شد، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به شرارت‌ها و تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان کننده عمل خواهد کرد.
در این پیام آورده شده است: ضمن درود و سلام بر ارواح شهیدان تاریخ ساز ایران اسلامی به ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و همچنین حمایت از دلاوردان ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده مقتدر هوافضای سپاه، این موفقیت در سیلی سخت انتقام ملت را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم هرگونه خطای راهبردی رژیم اسرائیل و پشتیبان آن آمریکا خبیث در تجاوز به سرزمین ایران اسلامی با پاسخ مقتدرانه فرزندان ملت روبرو خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم