Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری 36 ساله شامگاه شنبه خودکشی کرد.   به گزارش رکنا، مجری 36ساله صدای خراسان‌رضوی در مشهد جان خود را از دست داد. در این حادثه که شامگاه شنبه در مشهد رخ داد «ف.ف» از مجریان رادیو مشهد و یکی از کارکنان سازمان کتابخانه‌ها، پس از به‌جا گذاشتن دست‌نوشته‌ای که خستگی از زندگی را علت اصلی این اقدام بیان کرده است، خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    این مجری مجرد که به تنهایی در طبقه پایین منزل خواهرش زندگی می‌کرده است، در همان جا اقدام به خودکشی کرده که پیکر بی‌جانش را خواهرش کشف می‌کند. این دومین خودکشی افراد شاخص در مشهد است که در روزهای گذشته رخ می‌دهد.   دکتر سعید قلی‌بیگلو، دانشجوی پسادکترای دانشگاه فردوسی مشهد نیز چند روز پیش در یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه اقدام به خودکشی کرد. موضوعی که موجب استعفای 2نفر از مدیران این دانشگاه شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: شرایط استان در تابستان پیش رو از نظر منابع آبی نگران‌کننده است و هنوز بودجه طرح های مصوب استان، که بخشی از آن نیز در دست اقدام و اجراست، تخصیص نیافته است.   نعمت نژاد افزود: طرح های در دست اقدام برای تأمین آب شرب مشهد در تابستان جاری روی حفاری چاه متمرکز است که البته این اقدام با اهداف طرح سازگاری با کم‌آبی همخوانی ندارد اما برای عبور از خشکسالی‌های پیاپی در این استان راه چاره کوتاه مدت دیگری وجود ندارد.   وی ادامه داد: برای گذر از تنش آبی در تابستان پیش رو ۱۶ طرح با همکاری شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب مشهد با اعتبار ۴۵ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تخصیص این اعتبار اجرای طرح ها شتاب خواهد گرفت و از مشکلات برای تامین آب مشهد در تابستان پیش رو خواهد کاست.

دیگر خبرها

  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد