Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه کادر درمان یزد در طول دوران کرونا خوش درخشید، گفت: حمایت از متخصصان و نخبگان بومی افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد‌، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در مراسم آغازین سی و چهارمین آیین پویش ره سلامت که با وجود قرمز بودن شرایط یزد به لحاظ کرونایی با حضور وزیر بهداشت برگزار شد اظهار داشت: کادر درمان یزد انصافا زحمات، تلاش‌ها و کوشش‌های بی‌دریغی در مقابله و مبارزه با کرونا داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در کنار کادر درمان، روحانیون جهادگر استان یزد هم در خدمت به این کادر زحمتکش و بیماران به صورت شبانه روز در طول دوران شیوع کرونا فعالیت داشتند.

امام جمعه یزد با تشبیه انسان به عنوان یک کارخانه خداشناسی و خداپرستی خاطرنشان کرد: وقتی در خلقت انسان و رموز اعضا و جوارحمان دقت و مطالعه می‌کنیم پی به عظمتی می‌بریم که توان شناخت بخش کمی از آن را هم نداریم.

گوشه‌ای از فداکاری مدافعان سلامت زاهدان در قاب دوربینگزارش تسنیم از اقتدار و افتخارآفرینی مدافعان سلامت در یک هفته؛ از تولید واکسن کرونا تا مشارکت در انتخاباتموشن کمیک «روزهای نبودنت...» تقدیم به مدافعان سلامت

ناصری یزدی افزود: قدرت خداوند به حدی است که هیچ یک از ما نمی‌توانیم به ذره ای از آن هم پی ببریم و ناتوانی انسان هم در برابر این قدرت بسیار گسترده است که نشانه آن را در شیوع ویروس کرونا مشاهده کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: چندین ماه است که یک ویروس بسیار کوچکی که تنها با میکروسکوپ‌ها می‌توان آن را مشاهده کرد با شیوع در زمین انسان را به شدت به مشکل انداخت و عظمت خداوند را به همه نشان داد.

وی با اشاره به اینکه پزشکان با توجه به شغلی که دارند بیش از سایرین به این قدرت و اعجاب‌ها آشنایی دارند گفت: پزشکان باید درس توحید و خداشناسی به مردم بدهند و عظمت خداوند را برای همه بیان کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: باید حمایت از نیروهای بومی را افزایش دهیم  تا شاهد موفقیت‌های بیشتری از آنها باشیم.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد مدافعان سلامت استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  دراین جلسه که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت تشکیل شد غلامرضا رضایی با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای ازسرگیری سفرهای عمره بعد از یک وقفه نه ساله  انجام شده است، افزود: درروز سوم اردیبهشت با انجام دو پرواز از فرودگاههای تهران و مشهد بالغ بر 500 نفربه فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد وچهار هتل در مکه و شش هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این دوره عمره گزاران از استان های مختلف به سرزمین وحی اعزام می شوند، استقبال مردم برای حضور در این سفر معنوی را یادآور شد و گفت: تاکنون پروازها برای یک دوره ده روزه برنامه ریزی شده است. 

سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت هم گفت: علاوه بر فراهم کردن مقدمات اعزام، دربخش های اسکان، تغذیه و حمل و نقل هماهنگی و امکانات لازم برای این سفر معنوی تدبیر شده است.

در این نشست معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت همچنین در مورد اقدامات صورت گرفته برای حج 1403 گزارش داد و بر لزوم سرعت بخشیدن درتعیین تکلیف معاینات زائران تاکید کرد و گفت: سهمیه اختصاص یافته برای حج پیش رو را باید تکمیل شده دانست و بررسی برخی هتل های مورد نظر و تجهیز آشپزخانه ها درحال انجام است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم بر لزوم توجه به آسیب شناسی های صورت گرفته درحوزه های حج و عمره برای برطرف کردن سریعترمشکلات تاکید کرد و از دست اندرکاران خواست تا ضمن بررسی، مطالعه و مشورت های لازم، هفته آینده طرح خود را در خصوص نحوه برگزاری عمره بعد از ایام حج پیش رو ارائه دهند.

در ادامه این جلسه، دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به اینکه معاینات بیش از 65 هزار نفر از زائران تایید و 8200 نفر هم درحال بررسی است، به آغاز فعالیت کمیسیون های پزشکی در استان ها و در تهران ظرف دو روز آینده و کمیسیون کشوری در اوایل هفته آینده اشاره کرد و گفت: تاکنون پرونده 988 نفر به کمیسیون ارجاع شده است.

در این جلسه همچنین معاون عتبات سازمان حج و زیارت به افزایش 32 درصدی اعزام زائران دربازه زمانی دورهای نوروزی و رمضان نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و از افزایش رضایتمندی از ارائه خدمات خبر داد.

آقای حمید رضا محمدی افزود: برای اعزام در فرودین تاکنون 51300 نفر ثبت نام کردند که بخش عمده آنها اعزام شدند و برای اردیبهشت ماه نیز ظرفیت سازی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: با توجه به تغییر نرخ ارز تخصیصی از سوی دولت برای سفر به عتبات انتظار می رود که هزینه سفرهای زمینی و هوایی به نسبت ارزی که در کشور میزبان مصرف می شود از اردیبهشت افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دست اندرکاران این حوزه توصیه کرد تمام تلاش خود را بکار برند که هزینه ها درحداقل ممکن افزایش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در ادامه بعد ازگزارش حجت الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و آقای محمدی معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره برنامه ریزی ها، اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده برای اربعین آینده تصریح کرد که سیاست گذاری ها باید به سمتی پیش برود که شان و منزلت زائران درهنگام حضور در کنگره بزرگ اربعین حفظ و بویژه نیازمندی های زائران زمینی درمناطق خروجی به عراق تامین شود.  

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در ابتدای این جلسه در سخنانی پاسخ تنبیهی دلاور مردان جبهه حق به رژیم صهیونیستی را یک حرکت راهبردی و نشاندهنده اقتدار نظام اسلامی  در جهان امروز توصیف کرد و آن را واکنش طبیعی و مشروع دانست.

وی گفت: درعملیات ترکیبی "وعده صادق" که تلفات انسانی نداشت علیه مراکز اقتصادی هم عملیات نشد بلکه پایگاههای نظامی مورد استفاده جنگنده های رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به مردم مظلوم غزه و کنسولگری کشورمان در دمشق مورد عملیات قرارگرفت .

حجت الاسلام والمسلمین نواب تصریح کرد: مردم آزادی خواه جهان حرکت مشروع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حق خود و تنبیه رژیم جنایتکارصهیونیستی که سرزمین ملت فلسطین را اشغال و علیه آنان به جنایت دست می زند، تحسین کردند. 


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از سپاه پاسداران
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی از اقدام تنبیهی سپـاه پـاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • ضرورت جهاد تبیین و افزایش اعتماد به نفس در بین نخبگان
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه