Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خواستار تامین اعتبار یکصد میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های فاضلاب شهری، حفر و تجهیز چاه‌های آب شرب برای شهر و روستاهای دارای تنش آبی استان و نیز بازسازی و راه‌اندازی سیستم تصفیه‌های فیزیکی آب استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع امروز (سه شنبه) در دیدار با مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به آلودگی های زیست محیطی ناشی از تخلیه فاضلاب به رودخانه های استان و تأثیر منفی آن بر زندگی، سلامت، رفاه و درآمد ساکنان این مناطق اظهار داشت: با توجه به کاهش میزان بارندگی‌ها در سال جاری که منجر به کاهش چشمگیر منابع آبی استان شده؛ اتمام سریع‌تر پروژه‌های در دست اجرای آب و فاضلاب استان ، اهمیتی مضاعف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار در نظر گرفتن اعتبار برای ساخت پکیج‌های تصفیه فاضلاب مناطقی از شهرهای رودسر و تالش و نیز تکمیل فاز سوم و شروع فاز چهارم رینگ آب شهر لنگرود برای توزیع مناسب آب در این شهر و انتقال مناسب آب به شهر جدید چاف و چمخاله شد.

استاندار گیلان همچنین افزایش اعتبار تکمیل فاضلاب شهرهای رشت، انزلی و صومعه سرا را مورد تأکید قرار داد.

در نظر گرفتن اعتبار برای حفر و تجهیز چاه‌های آب شرب شهری برای شهر و روستاهای دارای تنش آبی گیلان و همچنین بازسازی و راه اندازی سیستم تصفیه های فیزیکی آب استان از دیگر مواردی بود که در دیدار دکتر زارع و مهندس جانباز مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز قول مساعد برای تحقق 186 میلیارد تومان سهم گیلان از ردیف متفرقه آب روستایی داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار گیلان مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارسلان زارع آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات

استاندار اردبیل گفت: باید تأمین اعتبارات برای پروژه‌ها با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه چهارشنبه _هشتم فروردین_ در نشست بررسی روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اولویت در تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی بوده و لازم است دستگاه‌ها نسبت به احصا و اعلام اقدامات شاخص خود در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه مربوط اقدام کنند.

وی افزود: لازم است زمان‌بندی تکمیل پروژه‌های عمرانی هر دستگاه اجرایی استان اردبیل تعیین و طی برنامه‌ای ارائه شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال ۱۴۰۳ در این راستا انجام شود.

عاملی با تأکید بر استفاده مؤثر از فصل کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی ادامه داد: دستگاه‌ها به غیر از کارهای عمومی مرتبط با خود، آن دسته از کارهای شاخص را که می‌توانند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری کنند، اعلام و ملزومات مورد نیاز برای تسریع در اجرای پروژه را مشخص کنند تا نسبت به پیگیری و تأمین این ملزومات اقدام و همکاری شود.

وی گفت: همچنین مدیران نسبت به اعلام برنامه سالیانه خود به استانداری اردبیل به‌منظور ترسیم برنامه اجرایی برای سال جاری در استان و پیگیری جذب اعتبار و هماهنگی با وزارتخانه‌ها اقدام کنند.

کد خبر 739794

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی در دستورکار استانداری اصفهان
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل