Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@17:33:29 GMT

جراحی آل‌کثیر برای پرسپولیس دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۱۴۷۷

جراحی آل‌کثیر برای پرسپولیس دردسرساز شد

عیسی آل کثیر به دلیل شکستگی انگشت دست خود نتوانست برای پرسپولیس در جریان دیدار قبلی تیمش مقابل مس رفسنجان نود دقیقه بازی کند.

مهاجم گلزن سرخپوشان که با استفاده از «آتل» برای محافظت از انگشت دست خود در ترکیب تیمش به میدان رفت به دلیل احساس درد در دقیقه ۶۳ از زمین مسابقه خارج شد تا مهدی عبدی جانشین او شده و تک گل سه امتیازی پرسپولیس را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل کثیر قصد داشت قبل از بازی با گل گهر سیرجان دست خود را به تیغ جراحان بسپارد، اما حساسیت دیدار با شاگردان امیر قلعه نویی باعث تغییر در برنامه عمل جراحی او شد.

مهاجم پرسپولیس قصد دارد جراحی خود را به روز‌هایی که بازی‌های فشرده پرسپولیس به اتمام می‌رسد موکول کند، اما برنامه تنظیمی سازمان لیگ به گونه‌ای است که سرخ‌ها تا دهم مردادماه فرصت استراحت ندارند.

از سوی دیگر آل کثیر نیز نمی‌تواند همچنان درد انگشت شکسته خود را برای مدتی طولانی تحمل کرده تا عمل جراحی کوچک او تبدیل به دردسر این روز‌های پرسپولیس شود.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۵۰ فردا چهارشنبه میزبان گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام باز هم محروم می‌شود؟ / مصاحبه دردسرساز و احضار به کمیته انضباطی

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر موفق شد در اراک آلومینیوم را شکست دهد. پس از پایان بازی، جواد نکونام سرمربی استقلال اظهارات تندی را علیه داوران بر زبان آورد و آنها را متهم به رنگی کردن کرد.

در همین راستا آنطور که خبرگزاری ایسنا ادعا کرده، کمیته انضباطی به زودی نکونام را بابت مصاحبه اخیرش احضار خواهد کرد تا او دفاعیات خود را در اختیار این کمیته قرار دهد.

گفتنی است جواد نکونام به دلیل محرومیت نمی‌تواند روی نیمکت تیمش در مصاف برابر شمس آذر حضور داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # جواد نکونام سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد
  • سودجویان زیر ذره‌بین شهرداری؛ حریم این منطقه دردسرساز شد
  • سودجویان حریم شهر زیر ذره‌بین شهرداری | حریم این منطقه دردسرساز شد
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • نکونام باز هم محروم می‌شود؟ / مصاحبه دردسرساز و احضار به کمیته انضباطی
  • نکونام باز هم محروم می شود؟ | مصاحبه دردسرساز و احضار به کمیته انضباطی
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس